Historia dunha vontade

José Rozas recorda ao seu curmán, que pintou con el o retablo de Alto, xerando unha gran polémica
José Rozas y José Manuel Teijeiro en San Xoán do Alto en 2014. AEP
photo_camera José Rozas e José Manuel Teijeiro en San Xoán do Alto en 2014. AEP

Dous curmáns, José Rozas e José Manuel Teijeiro puxeron a San Xoán do Alto no mapa coa polémica restauración dun retablo da igrexa. A intervención fixo que no obispado tirásense dos pelos polo resultado e o caso de Lugo, que se produciu pouco despois de que Ceciclia Giménez deformara o Ecce Homo de Borja, en Zaragoza, volveuse mediático.

Foi en 2014 e José Manuel Teijeiro faleceu hai un ano -este sábado celebrouse unha cerimonia na súa memoria en Santa Eulalia de Bóveda. Tras a desaparición de Teijeiro, Rozas volveu saír esta semana á escena pública para reivindicar o traballo do seu primo na igrexa de San Xoán do Alto.

"Era un rapaz moi preparado", defende Rozas, que non deixa de recordar que o retablo segue tal e como eles pintárono. Pese ao escándalo que se formou, el di que o seu curmán, que era delineante, era unha persoa competente e recorda que tamén tallaba moi ben a madeira.

Quen empezou a polémica intervención no retablo foi Rozas, pero tiña problemas de sensibilidade nas mans porque sofre esclerose múltiple e o seu curmán decidiu botarlle unha man. Acabaron o traballo, pero se formou o escándalo. "Foi un incomprendido", di agora Rozas do seu curmán.

Comentarios