Granja Campomayor, Pazo de Vilane e Ingapan, premio Galicia Alimentación

O Clúster Alimentario recoñece a innovación das empresas ulloanas e a aposta pola internacionalización da firma lucense
Un trabajador, en las instalaciones de Granja Campomayor
photo_camera Un trabajador, en las instalaciones de Granja Campomayor

As empresas ulloanas Granxa Campomayor e Pazo de Vilane e a lucense Ingapan acaban de ser distinguidas con senllos premios Galicia Alimentación, pola súa innovación, no caso das dúas primeiras, e a súa aposta pola internacionalización, no da terceira. Eses galardóns, do Clúster Alimentario de Galicia (Clusaga), recibiranos este xoves nun acto na Cidade da Cultura, en Santiago.

Segundo indicaron os organizadores, nesta terceira edición dos premios a palense Granxa Campomayor recibiu o galardón ao mellor produto innovador do ano, polo seu ovo a baixa temperatura, e a firma de Antas Pazo de Vilane fíxose co reservado á mellor idea empresarial, ao tratarse dun "proxecto pioneiro" na produción de ovos de galiña, "reactivando a economía rural e facendo énfase non papel e desenvolvemento da muller", ademais de "fomentar a cultura na comarca" con distintos actos.

Desde Clusaga detallaron que, no caso de Granxa Campomayor, o xurado valorou "ou innovador do produto", xa que provén dun proceso de elaboración por cocción do ovo, dentro da súa casca, que require un control exhaustivo de parámetros como a temperatura. "Ou produto final, coa clara solidificada e a xema líquida, ten un sabor e textura únicos. Destaca ou seu alto valor nutritivo xa que conserva as propiedades orixinais do ovo, sen aditivos", recalcaron.

Sobre Pazo de Vilane, resaltouse a apertura dunha liña de I+D de produción e transformación ecolóxica e a súa aposta por "recuperar ou patrimonio, ou desenvolvemento sustentable dá comarca e dá contorna natural". Recibiu o premio exaequo coa granxa Casa Grande de Xanceda, de Mesía.

O premio Galicia Alimentación á estratexia de mercado recaeu no grupo Ingapan, de fabricación de masas conxeladas. O xurado destacou a súa aposta pola internacionalización e, nese sentido, fixo fincapé en que ademais de ter marcas moi ben situadas no mercado nacional, é "líder en Portugal" e está en 19 países.

Para rematar, o premio á proxección sectorial foi para a pontevedresa Anfaco-Cecopesca.

Comentarios