Dez grupos do sector do automóbil aliáronse para organizar un evento común denominado Gran Liquidación do Automóbil en Lugo nas súas instalacións da capital. A partir deste xoves e ata o sábado, coincidindo coa presente edición do Arde Lucus, ofrecerán en total máis de 1.000 vehículos novos, seminovos, quilómetro 0 e de ocasión con atractivos descontos. O evento conta coa colaboración do Concello de Lugo.
Todos os concesionarios abrirán as súas portas os tres días en horario de 10.00 a 20.00 horas, de forma ininterrompida.
O participantes Grupo Breogán, Pérez Rumbao, Grupo Ditram, Roysan-Aceña Móbil, L-Motor, Grupo Pardo Automoción, Audi Center, Balpesa, Apersa e Renting Credit son distribuidores oficiais de máis de vinte marcas automobilísticas.
Ademais, os vehículos eléctricos, híbridos e híbridos enchufables terán tamén un desconto adicional aplicable, á parte dos que xa estaban no mercado, como é o caso do Plan Moves, co fin de reducir o nivel de emisións para favorecer o medio ambiente e combater o cambio climático.
Todos os distribuidores oficiais participantes aseguran que durante estes tres días poderanse ver os mellores descontos do ano en vehículos en stock.
Adela Bouza, xerente de Audi Center, e Eva André, xerente de Balpersa, están á fronte de dous dos concesionarios ligados a este evento. Un sector tan dinámico como o da automoción leva anos incorporando a novas directivas, a pesar de que ata agora os persoais estaban compostas de forma preferente por homes.
Ambas coinciden que iniciativas como a que comeza este xoves son necesarias e proporcionan un alto índice de satisfacción aos clientes. Así as cousas, o desexo de todos os concesionarios participantes é converter esta festa nun referente de oportunidade.
Os concesionarios lucenses participantes contan con case medio milleiro de traballadores e facturan uns 250 millóns de euros anuais.
Vendas inferiores ao 2019
Este evento comercial reactivará un sector automobilístico que se resentiu notablemente pola crise provocada pola pandemia, que obrigou a pechar os concesionarios durante varios meses consecutivos, o que repercutiu negativamente nas súas vendas.
Desde o sector aseguran que as vendas actuais son un 15 por cento inferiores ás realizadas no ano 2019.
Así as cousas, os meses de xaneiro e febreiro do presente ano foron os que peores cifras arroxaron no sector durante as tres últimas décadas.