Pingueiras no servizo provincial de recadación

Funcionarios da Deputación denuncian que, durante días, tiveron que atender ao público entre cubos e plásticos

Parece coma se antes de golpear ao leste de España a pinga fría fixese un alto no seu camiño no servizo provincial de recadación executiva. A principios desta semana o persoal que traballa neste departamento da Deputación de Lugo tivo que botar man de cubos e lonas de plástico para facer fronte ás pingueiras que salpicaban as dependencias da Rúa Tui.

"O luns cando chegamos a traballar parecía unha catarata", afirma unha das funcionarias, que asegura que tiveron que atender ao público nesta situación durante tres días, como consecuencia da tormenta da noite do sábado ao domingo. "Este é un garaxe, non un departamento dunha administración pública", engade.

Esas precipitacións a cuberto causaron danos nos equipos informáticos e puideron entrañar un risco maior porque nunha das columnas pola que baixaba a auga atópase un cadro eléctrico.

A solución prevista pasa polo traslado ao antigo Fogar de Santa María de recadación

O problema radica en que a maior parte da oficina atópase debaixo dunha terraza, polo que cando chove intensamente adóitanse producir pingueiras e filtracións.

Neste caso, xa que logo, chove sobre mollado. é un problema "recorrente" e que "agrava" as condicións de traballo no servizo de recadación executiva, segundo as reiteradas queixas formuladas polo persoal ao equipo de goberno do organismo provincial.

Algún funcionario apunta que se ten que "empastillar" porque é alérxico á humidade e a súa doenza agudízase en situacións como as vividas esta semana.

CASE O TRIPLO DE PERSOAL. Aseguran ademais que están "amontoados" porque as dependencias están habilitadas para 15 traballadores, pero que nestes momentos hai uns 40.

Esta semana as centrais sindicais volvéronlle a trasladar o problema á responsable do servizo.

A solución prevista pasa polo traslado ao antigo Fogar de Santa María de recadación, que leva ao redor dun cuarto de século neste baixo da Rúa Tui, que está en réxime de aluguer.

Pero os traballadores non as teñen todas consigo. Cren que as obras da antiga sede do Inludes na Rolda dá Muralla non estarán listas antes de que finalice o ano, como indicou o goberno provincial.

As obras, adxudicadas por máis de 1,3 millóns de euros, iniciáronse en marzo. Consisten na rehabilitación integral de dúas dos nove pavillóns deste centenario inmoble, onde tamén se recolocarán a área de cooperación cos concellos e a asesoría xurídica.

Comentarios