Frustrado en Lugo o timo da chamada de Microsoft

Os estafadores intentaron acceder de forma remota aos computadores de dous lucenses coa escusa de axudarlles porque tiñan un virus

Polo menos dous lucenses foron erradas vítimas do coñecido como timo da chamada de Microsoft. Ningunha das dúas caeu na trampa. pero si quixeron facer público o caso para evitar que outras persoas si poidan sufrilo. Este é unha fraude cibernético que a principios deste ano custoulle 47.000 euros a unha veciña de Granada.

Estas lucenses recibiron unha chamada no teléfono fixo do seu domicilio no que a súa interlocutora, con acento estranxeiro e que se facía pasar por unha traballadora do soporte técnico de Microsoft, advertíalles de que detectaran que o seu equipo informático podía sufrir un virus.

"Díxome que non preocupáseme porque me ía axudar", en principio sen custo algún, segundo conta unha das afectadas.

ACCESO REMOTO. Como esta lucense se mostraba remisa, a primeira interlocutora pasoulle cun compañeiro de traballo, tamén con acento estranxeiro e que lle preguntou se falaba inglés para facerlle as indicacións. Este, para dar solución ao problema, deulle unha serie de instrucións que debía seguir para instalar no seu computador un programa de acceso remoto. Os estafadores pretenden desta forma entrar no seu equipo e facerse con toda a información sensible que poida ter, por exemplo datos bancarios.

As forzas de seguridade non teñen por agora denuncias na capital lucense deste tipo de fraude cibernético

A vítima díxolles que cumprimentara todos eses pasos, cando en realidade non fixera nada, ao ver os estafadores que non daba resultado colgaron o teléfono.

Esta lucense xa estaba "coa mosca detrás dá orella", porque di que lle intentaron estafar noutras dúas ocasións nos últimos meses. Unha foi durante o confinamento cando alguén que se facía pasar por representante da súa compañía eléctrica pediulle o número CUPS da súa factura e a súa conta corrente.

A outra vez foi cando lle llamararon a casa para preguntarlle se acababa de facer un pago con cartón de 3.500 euros nun centro comercial. De entrada xa lle estrañou que a localizasen no teléfono fixo, no canto de en o móbil, se estaba na gran superficie.

No outro caso detectado en Lugo do timo da chamada de Microsoft os falsos traballadores do soporte técnico deste xigante tecnolóxico deron por finalizada a chamada axiña que como a vítima lles pediu que se identificasen con nome e número de carné.

As forzas de seguridade non teñen por agora denuncias na capital lucense deste tipo de fraude cibernético.

Comentarios