A febre polas bicis deixa as tendas de Lugo case desabastecidas ata o outono

A alta demanda de ciclos básicos e o limitado stock de modelos polo peche das fábricas arroxan unhas vendas sen precedentes
photo_camera Un pai e os seus dous fillos montan nas súas bicicletas por unha rúa de Lugo.

A desescalada trouxo consigo unha paixón desmedida pola actividade física e por desprazarse aos lugares de traballo en transportes alternativos. A consecuencia directa desembocou nun desabastecemento de bicicletas nas tendas. Os puntos de venda e empresas distribuidoras víronse desbordados pola inmensa demanda. As máis solicitadas son as bicicletas urbanas e de montaña, sobre todo as chamadas de iniciación ou primeiro prezo e gamas medias, nunha pinza de prezos de vai desde os 200 aos 400 euros de media.

Está situación de desabastecemento tamén se repite en Lugo. Na tenda Bicipaixón, situada na Avenida dás Américas, só conta con dúas "bicicletas na tenda. Son de estrada e o seu prezo é de 2.100 e 2.400 euros, respectivamente", asegura un dos seus xerentes, David Burgo, quen coñecerá a data de chegada de novas bicicletas "na presentación que fará a marca Scott o 15 de xullo, onde nos confirmarán cando recibiremos os modelos da tempada 2021", recalca.

O peche das fábricas en Asia durante 3 meses tamén axudou a potenciar a falta de stock nos puntos de venda. Outro dos factores que axudou a este efecto dominou deuse nos países onde o confinamento non resultou tan severo. Os ciclistas en Alemaña, Holanda ou Bélxica adiantáronse aos compradores españois e esgotaron a maior parte do stock de ciclos no vello continente.

Actualmente, é complicado facerse cunha bicicleta urbana ou de montaña de tallas M, L ou XL. Os vendedores teñen que facer fronte á inxente demanda de pedidos só coas unidades dispoñibles en tenda.

Esta situación non se reverterá previsiblemente ata finais de agosto ou principios de setembro cando cheguen os novos modelos de de a tempada 2021. En Bicicletas Taboada, situada na Avenida de Madrid, "practicamente vendeuse todo o stock que tiñamos na tenda. As vendas desde a reapertura foron moi ben. Se tivese 100 bicicletas máis na tenda teríaas vendido tamén", asegura o seu xerente Óscar Taboada.

En Ciclos Veiga tampouco contan con bicicletas de primeiro prezo ou de gama media-baixa e esgotaron todas as existencias de modelos que roldan os 900 ou 1.000 euros.

A seguridade que proporciona desprazarse individualmente en bicicleta, nunha contorna onde aínda se denota a presenza do virus sen compartir vehículo e co ciclista a unha distancia prudencial de seguridade gañoulle a partida ao resto de medios de transporte.

As bicicletas máis solicitadas son urbanas, para desprazarse pola cidade, e tamén bicicletas de entre 400 e 500 euros para comezar a practicar ciclismo, como un deporte moi completo que permite un contacto directo con espazos abertos e a natureza. Por detrás das bicicletas urbanas ou bicis de cidade, hai dous bloques que destacan: as bicicletas de montaña e as bicicletas eléctricas.

SUBVENCIÓN. Numerosas cidades van facer unha aposta decidida para fomentar o uso da bicicleta. Ata o punto de que algunhas urbes subvencionarán parte do custo da compra dunha bicicleta ou un modelo eléctrico.

En Valencia, as axudas chegarán aos 250 euros para e-bikes e de 75 para as bicis convencionais. En cambio, en Madrid, os usuarios de bicicletas beneficiaranse de ata 500 euros de desconto.

Os usuarios tomaron as principais arterias de comunicación para soster un crecente movemento ciclista que aínda non fixo máis nada que empezar.

Un percorrido de 15,2 quilómetros
Lugo contará cun novo carril bici que cruzará a cidade ata completar un percorrido de 15,2 quilómetros. O carril bici estará repartido en total por 27 rutas distintas.

Paseo do Rato
A este proxecto únese o outro carril habilitado para os ciclistas situado polo Paseo do Rato, cunha lonxitude duns 2 quilómetros.

Comentarios