A campaña 'Lugo,¡ven!' e as súas melloras tecnolóxicas da experiencia turística, en Fitur

O meteorólogo lucense Martín Barreiro conducirá o acto, no que se mostrarán dúas 'apps' con información e imaxes en 360 graos de puntos da provincia
Lugo está muy presente en Fitur. EP
photo_camera Lugo está moi presente en Fitur. EP

A Deputación presentará a campaña Lugo,¡ven!, que busca mellorar a experiencia turística mediante as novas tecnoloxías, este xoves ás 11.30 horas no estand co que conta Turismo de Galicia na Feira Internacional de Turismo (Fitur), que se celebra en Madrid. Nese contexto, o presidente da institución provincial, José Tomé, e a deputada de Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García, mostrarán dúas aplicacións móbiles gratuítas que buscan difundir os atractivos turísticos de Lugo.

En concreto, o acto será conducido polo meteorólogo lucense Martín, que exerce como embaixador da provincia no desenvolvemento de accións de promoción e consolidación da marca Lugo Cambia. Ademais, o evento contará coa participación das rexedoras de Lugo e Viveiro, Lara Méndez e María Loureiro, respectivamente; así como coa da primeira tenente de alcalde de Monforte de Lemos, Gloria Prada. 

A través da campaña Lugo,¡ven!, englobada na marca Lugo Cambia, búscase facilitar aos turistas a planificación da súa viaxe e mellorar a súa experiencia. Para iso, desenvolveuse a aplicación Iventrip, na que se incluíu información sobre 2.500 puntos de interese, como elementos do patrimonio natural e cultural, empresas de turismo activo e adegas. Deste xeito, aspírase a que o visitante poida trazar unha ruta para trasladarse aos lugares que máis lle interesan e acceder a recursos próximos. 

Así mesmo, a ferramenta Lugo 360 ofrecerá a posibilidade de coñecer 25 puntos da provincia mediante a realidade aumentada. De feito, a app permite descubrir catro xeodestinos (Ancares-Courel, A Mariña, Lugo-Terra Chá e Ribeira Sacra) desde calquera dispositivo móbil e busca motivar ao usuario a visitar estes puntos de interese en persoa.

OBXECTIVOS. A través de Fitur, a Deputación de Lugo aspira a mostrar os recursos e oportunidades da provincia, un obxectivo enmarcado na estratexia de impulso ao turismo dada a riqueza e o emprego que xera. Por este motivo, os orzamentos desta institución contemplaron unha partida de 2,4 millóns de euros para o desenvolvemento turístico co fin de mellorar o número de visitantes. 

Adicionalmente, o presidente da Deputación Provincial e a deputada de Turismo participarán en distintas presentacións que se realizarán en Fitur de cara a establecer sinerxías e novos contactos que permitan mellorar a promoción de Lugo. Deste xeito, José Tomé intervirá no acto da Mancomunidade de Municipios da Mariña Lucense e na presentación da XII Guía Turístico-Gastronómica da provincia 'E para comer, Lugo'.