Denuncia que un compraoro estivo pechado e agora reclámalle intereses

O negocio pechou pola crise sanitaria, pero lle esixen 300 euros por tardar en recoller a súa xoia. Consumo veo "abusivo" e anima a reclamar

Un lucense denuncia que unha empresa de compravenda de ouro da capital, na que empeñou unha xoia, quérelle cobrar intereses polo tempo que tardou en recuperar o artigo, a pesar de que non puido recollelo antes porque o establecemento permaneceu pechado polo estado de alarma.

O home puxo o caso en coñecemento do servizo de Consumo da Xunta, que considera que se trataría dunha “práctica abusiva” e anima aos afectados a presentar unha reclamación. “Estanse dando casos en diversas cidades. Afectar teñen que pedir unha folla de reclamación e presentala en Consumo, que intentará unha mediación entre as partes. Confírmanse que hai un abuso, pode conlevar unha sanción”, apuntaron na Xunta.

Segundo explica o afectado, acudiu ao establecemento no mes de marzo para empeñar unha cadea de ouro, pola que lle deron 850 euros, e para recuperala tiña que pagar 1.000 euros e recollela antes do 9 de abril. A partir desa data, cada mes que tardase en recuperala tería que pagar 150 euros de intereses. “Estiven a chamar sen parar antes de que me caducase o primeiro prazo e sempre me dixeron que non me preocupase e que podería recuperar a cadea en conto volvese abrir o negocio, sen ter que pagar máis”, comenta.

Con todo, o home asegura que este luns se puxo en contacto de novo cos responsables do negocio e déronlle cita para recoller a cadea, pero lle dixeron que tiña que pagar 1.300 euros. “Dixéronme que tiña que pagar os intereses de abril e os de maio, xa que o contabilizan por meses e dá igual que só pasen 4 ou 5 días do mes. Dinme que non pecharon por iniciativa propia, senón porque lles obrigaron, así que din que non é problema seu. Para min é unha estafa”, conclúe.