O Concello comezou a recalcular os recibos da auga con cobros excesivos

O PP atribúe á presión que exerceu sobre o goberno o feito de que se corrixan os cobros
La OCU quiere que sea obligatorio ofrecer agua del grifo gratis en los bares. EP
photo_camera Unha billa aberta. EP

O Concello de Lugo recalculará os recibos da auga con cobros excesivos e comezou a contactar cos veciños afectados para indicarlles que devolvan os recibos incorrectos.

O goberno local detallou que se están recalculando as cantidades dos recibos que aínda non se cobraron e, á vez, está a avisarse aos cidadáns afectados. No caso dos recibos xa cobrados, están a devolverse as cantidades cobradas de máis, vía ingresos indebidos, segundo apuntouse desde o departamento de medio ambiente, que dirixe Miguel Fernández.

En tanto, Ramón Carballo atribuíu este xoves o paso atrás do goberno á presión exercida polo PP e polos cidadáns afectados e lamentou que tivese que ameazar con levar o caso á Valedora do Pobo para que se aceptase recalcular as facturas polo servizo.

O portavoz popular recordou que o seu equipo leva varios meses axudando aos lucenses afectados a realizar as reclamacións polos cobros indebidos, e dixo que «a pesar de que algún concelleiro do goberno tentou desprestixiar esta axuda aos veciños cualificando de oficina "posto" ou lugar non que se atendían as reclamacións, vemos como non lles quedou outra que recuar e tomar ou camiño sinalado polo grupo popular: recalcular vos recibos para cobrar a auga ao prezo que corresponde".

O Concello está a avisar de que non se paguen os que aínda non cobrou e empezando a devolver a quen abonou de máis polos fallos

O PP denunciou o problema de forma reiterada hai meses e Carballo recriminou a PSOE e BNG que tiveron tempo suficiente para reaccionar e, con todo, non actuaron ata que se acumularon demasiadas reclamacións ante o "atraco que intentaban perpetrar", Recordou, nese sentido, que a maior parte das reclamacións presentadas ante a comisión de queixas foron por cobros excesivos nos recibos da auga, chegando algún mes a supor o 91% d e as rexistradas. A pesar da dimensión do problema, as queixas non foron resoltas no prazo legal establecido.

O PP insistiu nas súas denuncias sobre o caso dos recibos da auga tras a celebración deste xoves dunha nova reunión da comisión de queixas, na que se fixo balance das reclamacións dos lucenses ao longo do ano pasado. Carballo dixo que tres edís se situaron no top de responsables de reclamacións: Álvaro Santos, con 52; Rubén Arroxo, con 48, e Lara Méndez, con 34. Foron tamén os que acumularon máis queixas sen responder, dixo Carballo.

A da auga leva sendo un problema importante para moitos veciños debido aos problemas de facturación que viñeron dando debido á falta de persoal no servizo de revisión de contadores do Concello.

O goberno local anunciou que reforzaría o equipo unha vez que se presentaron trescentos candidatos, a través da bolsa de emprego, para empezar a exercer ese labor, que permitirá evitar as sobrefacturaciones.

Comentarios