O bus é "cuestión de afacerse"

A capital lucense estreou este martes a reordenación das súas liñas de autobuses urbanos cunha xornada na que foi gratuíto o servizo, que aposta a partir de agora por liñas máis curtas, con transbordos e con máis frecuencias
Los buses urbanos fueron gratuitos. SEBAS SENANDE
photo_camera Os buses urbanos foron gratuítos. SEBAS SENANDE

É a unha menos vinte do mediodía e dúas mulleres aceleran o paso na Ronda da Muralla para dirixirse parada do bus urbano próxima ao cruzamento da Avenida dá Coruña. Sóbense ao que cobre a liña 6, unha das que atravesa a cidade de norte a sur, desde a facultade de Veterinaria ata A Piringalla. Non teñen que abonar o billete, porque este martes o servizo foi gratuíto. Ambas as usuarias atopan máis virtudes que defectos á reestruturación que entrou este martes en vigor.

Lida, que vive cerca do novo auditorio, cualifica como "estupendo" que a partir de agora teña servizo os sábados pola tarde e os domingos entre a Avenida de Magoi e o centro da cidade. Mentres, María Teresa, que reside na Rúa da Bouza, en Acea de Olga, considera que "facía moita falta" unha reordenación do transporte público en Lugo.

Arroxo, nun bus urbano. EP

Estas dúas pasaxeiras recorreron ao bus urbano para desprazarse a facer compras ao centro, como Javier, que se queixa de que recibiu "pouca información" e de que esta sprimeira xornada foi "un barullo". Este xubilado, domiciliado en Afonso X ou Sabio, dá co quid da cuestión. "Os cambios non lle gustan a ninguén", asegura.

Os choferes exerceron de guías para os usuarios que tiñan máis dubidas que certezas sobre a reordenación que entrou este martes en vigor, que aposta por liñas máis curtas, con transbordos e con máis frecuencias. Desde a área de mobilidade destácase ademais que todos os barrios están comunicados co centro e co Hula.

UTILIDADE. A reestruturación leva a cabo co fin, entre outros, de que o servizo resulte máis atractivo aos lucenses e increméntese así o número de usuarios. Actualmente recorren a el uns 6.500 a diario, 1.500 menos que antes da pandemia. O chan alcanzouse o ano pasado durante o estado de alarma, nas semanas máis estritas de confinamento, con apenas un milleiro.

A reestruturación leva a cabo co fin, entre outros, de que o servizo resulte máis atractivo aos lucenses e increméntese así o número de usuarios

Unha usuaria declarada, Antía, considera "máis útil" o transporte público que o vehículo particular. Este martes empregouno para ir desde a Avenida dá Coruña, cerca do Parque dá Milagrosa, ata a oficina do DNI en Ramón Ferreiro para renovar o seu carné. Advirte de que a reordenación lle pode resultar "liosa" ás persoas maiores que xa estaban afeitas a unhas determinadas liñas.

Unha viaxeira que adoita utilizar o bus para ir ao Hula, Teresa, que este martes recorreu a el para desprazarse desde Fingoi ata o barrio Feijóo, explicaba que "de momento son un batifondo" os cambios introducidos, pero recoñecía que "é cuestión de afacerse".

Comentarios