Boas vendas nun Black Friday que estivo marcado pola choiva e o frío

Os lucenses lánzanse aos descontos das tendas nunha xornada que comeza xa a prolongarse durante toda a semana
Clientes en un establecimiento en Lugo. XESÚS PONTE
photo_camera Clientes en un establecimiento en Lugo. XESÚS PONTE

O Black Friday comeza a imporse xa nos hábitos de consumo dos lucenses, que aproveitan esta xornada para adquirir diversos produtos cun prezo moito máis rebaixado. O éxito desta data comercial é tal que os descontos se prolongan durante varios días como estratexia comercial para captar clientela. Iso sucedeu, por exemplo, en varias tendas da Rúa da Raíña, que optaron por colgar os carteis dos descontos do Black Friday xa desde o pasado luns ou martes.

"Ata o momento, funcionou moi ben. Mellor a principios da semana porque o tempo foi, máis ou menos, bo. En cambio, a choiva quitou bastante clientela hoxe [por este venres]. Este ano tivemos o público máis repartido. O ano pasado, con todo, veu máis xente polo Black Friday. Estes días vendéronse moitos produtos do fogar e de beleza", conta Leticia Curros, encargada de Wolala, onde se ofrecen descontos do 80 por cento.

Na tenda de roupa Bodelón, na Ronda da Muralla, tamén estaban satisfeitos coas vendas a pesar de que, nese tramo da rúa, xunto á porta de San Fernando, quedaron practicamente sos. "Aquí pecharon moitas tendas e iso inflúe pero non nos foi mal. Vendemos, sobre todo, zapatos e botas, que estaban cun 30 por cento de desconto. Empezamos o xoves e estaremos ata o luns. A mercancía parada non che dá nada, así que te sumas ao carro dos grandes e ofreces o mesmo que eles. Ao final, ¡hai que mover por volume, non por prezos!", di Luís Dourado, dependente.

En Mango, en As Termas, tamén estaban satisfeitos. "Non foi tan bo Black Friday como o de 2019, pero moito mellor que o de 2020", indicaba unha traballadora, que engadía que, tamén neste caso, houbo afluencia de clientes durante toda a semana.

Comentarios