O Black Friday reta ao covid e anima a rúa cos descontos en tendas

Os comercios din que as vendas seguen mornas a pesar dos descontos  O máis desexado son as pezas de abrigo
Un lucense se detiene ante un establecimiento que ofrece descuentos por el Black Friday. BRAIS LÓPEZ HORTAS
photo_camera Un lucense detense ante un establecemento que ofrece descontos polo Black Friday. BRAIS LÓPEZ HORTAS

O comercio de Lugo lanzouse en masa ao Black Friday, que anima a rúa, aínda que moitos comerciantes quéixanse de que nin sequera os importantes descontos que ofrecen os establecementos desde o pasado luns fan despegar o consumo. A campaña promocional converteuse en Black Week, coa consecuente ampliación a unha semana das ofertas nas tendas.

Pero aínda que hai máis ambiente comercial, o consumo é morno, un feito no que inflúe o incremento do comercio online. En internet, o produto estrela son os artigos tecnolóxicos e de electrónica.

Desde hai xa uns anos, o último venres de novembro é a data sinalada por moitos para realizar as súas compras do Nadal. Este ano a promoción esténdese a toda a semana, pero o covid afecta as vendas, como sinala Alberto Barrios, dono da tenda de moda masculina Barón.

"De momento as vendas son frouxas. Esperamos que este feito mellore de face ao venres e sábado, pero este ano non se parecerá ao pasado", relata este empresario lucense que tamén conta con páxina web. "Teño un 20 por cento de desconto en case todos os produtos e nin sequera por internet se ve un aumento das vendas", relata.

CASO SINGULAR. Os lucenses queren acabar o ano coas botas postas, posto que na Zapatería Cortes, o desconto do 15 por cento atraeu o interese dun bo número de clientes. "As vendas estiveron máis repartidas durante a semana", explica o seu responsable, Sandra Castro.

As vendas de calzado centráronse sobre todo en botas "de goretex e con recubrimiento de pelo". 

As ópticas da cidade tamén tentaron á persistente choiva de onte con descontos que ían do 20 ao 50 por cento en lentes graduadas e de sol. A pesar diso, o seu traballo cinguiuse a clientes habituais, como asegura Ana Díaz, xerente da Óptica Armañá. "Os clientes chegan e aplícaslles o desconto pero durante esta semana non se vende máis que noutras", di.

Xusto enfronte, Geographical Norway prima aos seus clientes con ata un 40% de desconto. "O que máis me solicitan son sudaderas e chaquetas, sobre todo para estudantes, porque pasan frío nos colexios", comenta Lucía Rodríguez, que espera que o fin de semana a xente saia a comprar "porque moitos aínda cren que os descontos son só o venres".