A baixa de tres profesores da escola municipal de música de Lugo dificulta a actividade

O PP calcula que están sen clase 81 alumnos do centro ► O goberno nega ese impacto pero admite problemas
Un concierto de los alumnos de la Escuela Municipal de Música en 2014. ARCHIVO
photo_camera Un concerto dos alumnos da Escola Municipal de Música en 2014. ARQUIVO

As baixas prolongadas de tres profesores da escola municipal de música están a afectar de forma importante á actividade do centro, segundo denunciou este xoves o PP, que estimou que 81 alumnos están sen clase, algúns desde o inicio do curso.

A concellaría de cultura, da que depende a escola, admite dificultades na docencia e recoñece que algúns alumnos se deron de baixa, pero nega que o impacto da falta de profesores estea a ser tan alto como denuncia o Partido Popular.

Os profesores que están de baixa médica imparten clase de saxofón, frauta travesera e pito pastoril, pero, segundo explica a concelleira do PP Beatriz Vázquez Belda, as ausencias afectan a máis estudantes. "Non departamento de vento-madeira, que conta con clase de catro instrumentos (frauta traveseira, clarinete, saxofón e fagot) tiveron que suspender a formación do 50% das clases. E isto afecta tamén ao grupo de saxofón, que non funciona", asegura.

A situación é parecida no departamento de música tradicional, no que se imparte gaita e pito pastoril galego. "Suspendeuse unha das formacións e afecta a uns dous grupos", explica a edil, que cre que a escola leva anos dando "mala imaxe" e transmite "cero confianza" porque hai alumnos "que quedan colgados".

O goberno local asegura, con todo, que algúns alumnos foron recolocados e reciben docencia doutros músicos. A administración local admite, no entanto, que hai estudantes que non están a recibir clase e explica que a solución tardará en chegar máis do que estaba previsto.

No outono, e tal como recordaba este xoves o PP, a concellaría de cultura anunciou que ía crear listas de substitución para poder facer fronte ás baixas prolongadas. Con todo, aconsellado polos técnicos municipais, o goberno cambiou de criterio e esperará a que estea aprobada dá forma definitiva a nova relación de postos de traballo do Concello (RPT), un trámite que se prevé que non tarde máis de dous meses.

A razón é que, neste momento, a situación de todo o persoal da escola de música é irregular, xa que o nomeamento dos músicos da banda municipal como docentes foi anulado hai anos pola xustiza. A razón é que pasaron de media xornada a xornada completa, co consecuente aumento retributivo, nun momento no que os concellos non podía aumentar o gasto en persoal. A situación quedará regularizada coa nova RPT, asegura o goberno.

Cesada a arquiveira do Concello
O goberno local cesou a arquiveira municipal, que estaba adscrita a ese posto desde hai varias décadas, de forma "irregular" segundo os informes solicitados.

ANIMADORA SOCIOCULTURAL. Entrou como animadora sociocultural e agora volverá a un centro social. O cesamento forma parte do proceso de regularización de traballadores mal adscritos aos seus postos e realízase unha vez que terminaron as oposicións para arquivo, ás que non se presentou.

Comentarios