Os atascos á hora do cole agrávanse co cambio do tráfico na Mosqueira

Entre as oito e media e as nove da mañá as colas chegaban desde a Rúa Vilalba ata a gasolineira Martínez ► Arroxo destacou que este e o dos buses urbanos son "os dous cambios máis importantes dous últimos anos" en Lugo
Rotonda frente a Bispo Aguirre. SEBAS SENANDE
photo_camera Rotonda fronte a Bispo Aguirre. SEBAS SENANDE

Todo cambio require un período de adaptación. A iso teranse que enfrontar a diario centos de condutores en Lugo tras a profunda reestruturación do tráfico que entraba este martes en vigor polas obras para peonalizar a Ronda da Muralla na Mosqueira. Nesta primeira xornada vivíronse momentos de caos na circulación, con automobilistas descoidados que descoñecían os cambios de sentido e outros impacientes, que fixeron soar as bucinas máis do habitual.

Os atascos concentráronse en dúas horas punta, contorna ás nove da mañá e ás dúas da tarde, coincidindo coa entrada e saída nos nove colexios e institutos que se atopan na contorna da zona regulada. Un problema que xa é frecuente na cidade polos estacionamentos en dobre fila ás portas dos centros escolares, aínda que este martes viuse acentuado. O resto do día a circulación foi fluída.

Ver máis: Así foi o primeiro día sen tráfico pola Mosqueira

O quilómetro cero desas retencións foi a glorieta Xaquín Lorenzo Xocas -antes Irmáns Pedrosa-. A cola de vehículos chegou a ser quilométrica, pois entre as oito e media e as nove da mañá houbo momentos en que ía desde ese cruzamento de camiños ata a Rona da Muralla á altura da gasolineira Martínez. A incorporación a está ultima vía desde Noriega Varela e Rúa Santiago resultou a esa hora máis complicada da conta.

O tenente de alcalde e concelleiro de infraestruturas e mobilidade, Rubén Arroxo, destacaba que a peonalización da Mosqueira e a entrada en servizo, tamén este martes, das novas liñas dos buses urbanos son "os dous cambios máis importantes nos últimos anos" na capital lucense.

Rubén Arroxo coincidiu en que un dos puntos nos que se concentrou ese caos circulatorio foi a confluencia da Rúa Vilalba con Ramón Ferreiro e situou outro na Rúa Hermanitas, que neste caso atribuíu a que os condutores desaproveitaron o carril da dereita para incorporarse a San Roque, porque crían que era só de acceso a Catasol.

Mentres o concelleiro ofrecía unha rolda de prensa na nova dársena do transporte público na Praza de Bretaña, un lucense que circulaba en patinete eléctrico pola zona mostraba a súa desaprobación cos cambios gritando que "non teñen sentido ningún".

Ver máis: ¿Por onde se desvía o tráfico da Rolda dá Muralla?

Rubén Arroxo tamén atendeu as críticas dun veciño da contorna da estación de autobuses, que lle trasladou as demandas dos negocios da zona para que se implante un sistema de aparcadoiro como o da Ora debido aos problemas de estacionamento que hai. O tenente de alcalde recordoulle que ese sistema esta "xudicializado" e que coa restructuración gáñanse unhas 100 prazas.

O edil comparou a situación vivida este martes polo corte do tráfico na Ronda da Muralla coa rexistrada cos cambios levados a cabo no tráfico na Milagrosa, onde "os dous primeiros días foron caóticos, pero o terceiro non e xa funciona con normalidade", explicou Arroxo, que prevé que a finais de ano xa estea peonalizada A Mosqueira.

Comentarios