II Feira de Emprendemento Infantil

Aprendices de empresarios

Trinta e cinco nenos impulsaron negocios e este venres venderon os seus produtos. O 80% do beneficio foi para eles e o restante doárono
Un grupo de estudiantes muestra sus productos. VICTORIA RODRÍGUEZ
photo_camera Un grupo de estudantes mostra os seus produtos. VITORIA RODRÍGUEZ

Non hai mellor xeito de aprender e de descubrir ou de potenciar unha vocación que meténdose en fariña e iso é o que fixeron os 35 nenos de Lugo de entre 6 e 14 anos que participaron na II Feira de Emprendemento Infantil. Houbo quen descubriu, por exemplo, que os colares de papel para cans a 5 euros quizais non son o mellor negocio.

O dono da idea foi un neno de seis anos que chegou á actividade organizada pola Asociación de Mulleres Empresarias de Lugo coa determinación de fabricar e vender ese produto. Custou convencerlle de que o papel non é o material máis adecuado para un colar de can e que 5 euros quizais era un prezo demasiado alto. O 'empresario' en cernes deuse de bruzos co problema que teñen a gran maioría dos emprendedores: faltáballe orzamento para facer colares de cadea. A solución foi confeccionalos con tea e con corda e o prezo acordado de venda foi de 2 euros.

A organización estableceu un custo máximo de 3 euros para todos os produtos que se ofreceron na feira, que foron o resultado de varias xornadas de traballo. En días previos, os nenos formáronse nos conceptos básicos do emprendemento e a actividade comercial, aínda que algúns chegaron con traballo adiantado e sen recibir nocións. Foi o caso de varias nenas que vendían manualidades e traballos de impresión en 3D e ofrecían servizo de pintacaras aos asistentes. Nos días previos realizaron accións de mercadotecnia, como cartóns de invitación e cartelería anunciadora.

Os nenos recibiron nocións básicas para a actividade comercial e algúns fixeron accións de mercadotecnia pola súa conta

A maior parte dos participantes xa estiveran na primeira edición da feira, que se celebrou en 2017. "Repiten porque para eles é unha actividade moi distinta e encántalles", explicaron desde o colectivo organizador, que nas semanas previas divulgou a actividade nos colexios, a través das direccións, as Anpas e ata nas portas, e constatou que nalgún centro educativo están a empezar a dar nocións de cultura empresarial.

A feira foi unha das actividades máis vistosa da xornada de portas abertas do CEI-Nodus. Vendéronse desde galletas e chourizos elaborados polos nenos en casa a adornos de Nadal e outros complementos. Segundo o pactado, o 10% do recadado por cada neno irá a unha asociación ou entidade sen ánimo de lucro e o 80% restante é para eles, quen tamén tiveron que definir a que o ían a dedicar. Hucha, excursión de fin de curso, agasallos ou libros foron algúns dos destinos sinalados, mentres que para as doazóns elixiron ONGs (Cruz Vermella, Unicef...), Anpas e, en gran número, a Protectora de Animais.

A festa do CEI-Nodus terminou pola noite como o que era, coa música de Laura LaMontagne e PicoAmperio, Baiuca Live Band e a dj Natalia Ferviú. O escenario foi unha carpa na praza do CEINodus, un espazo que o Concello tamén quere potenciar para impulsar e divulgar o emprendemento con fórmulas máis lúdicas e sociais.

Comentarios