O 010 substitúese por unha gravación que informa de números do Concello

O novo sistema só facilita de momento os teléfonos da Policía e os bombeiros, pero está previsto que dea máis contactos e posibilite a atención directa polo persoal de protocolo. O PP urxe a recuperar o servizo

Generated by  IJG JPEG Library
Generated by  IJG JPEG Library
AppleMark
photo_camera El servicio de conserjería del Ayuntamiento asumió provisionalmente hace unos meses la atención a los ciudadanos al cerrarse repentinamente el 010. SEBAS SENANDE

O servizo de atención telefónica do Concello foi suprimido desde este luns e foi substituído por unha gravación na que se informa aos cidadáns dos teléfonos de departamentos municipais aos que poden dirixirse.

O novo sistema de centralista automática foi montado polo equipo de informática do Concello e, en principio, está previsto que ofreza o teléfono de todos os servizos municipais.

No entanto, este luns só informaba de momento dos números da Policía Local (0929) e dos bombeiros (080) e de que o horario de atención no Concello é de nove da mañá a dúas da tarde. A situación creou desconcerto en cidadáns e xerou críticas do PP.

Así, a edil popular Sagrario Sánchez acusou o goberno de actuar de forma neglixente e reclamou solucións inmediatas para recuperar o servizo.

Con todo, iso non ocorrerá a curto prazo. A decisión do goberno local pasa por manter esa gravación na que se informa de teléfonos aos que os veciños poden chamar ata que se saque a concurso e adxudíquese de novo o servizo, uns trámites para os que non hai prazos fixados.

O sistema de central automática debe ofrecer aos cidadáns a opción de esperar a ser atendidos por un traballador do Concello no caso de que non lles sexa útil a información sobre números que ofrece a gravación.

Esa solución non parece estar aínda operativa, pero a idea é que as chamadas poidan acabar sendo redirixidas ao servizo de protocolo do Concello, segundo explicaron na concellaría de participación, responsable do servizo do 010.

O departamento de participación tamén indicou que se facilitaron ao equipo de informática os teléfonos de todos os servizos do Concello, para que fosen incorporados á gravación automática que salta agora ao chamar ao 010. 

Ese novo sistema de información automática púxose en marcha ao caducar o contrato provisional que se asinou hai uns meses cun call center de Vigo despois de que a empresa que tiña adxudicado o servizo do 010 deixase de prestalo de forma repentina.

O PP reclamou ao goberno que convoque xa o concurso para adxudicar de novo o servizo do 010 e Sagrario Sánchez sostivo que houbo tempo para preparar o prego desde a fuxida o pasado marzo da empresa que daba o servizo desde hai anos e que renunciou a seguir prestándoo pouco despois de que se lle renovase a concesión a pesar de que a empresa non estaba interesada en seguir co contrato.

Como solución alternativa ao 010, o Concello ofrece aos cidadáns realizar tamén as xestións coa administración a través da páxina web municipal, onde é posible facer xestións e tamén solicitar cita para ser atendido nos distintos departamentos do Concello. As xestións pódense facer en http://concellodelugo.gal.

Un prego que se revisa con lupa
O goberno non ten prazo marcado para aprobar os pregos do novo contrato do 010. A razón, din na concellaría de participación, é que o documento debe ser estudado a fondo por varios servizos municipais.

Esa revisión a fondo tratará de evitar que o persoal que se contrate para atender o 010 poida acabar reclamando a súa incorporación ao Concello como persoal municipal, como xa ocorreu coa anteriores traballadora.

Nese caso e tras unha sentenza, o Concello incorporounas para inmediatamente despois despedilas, pero hai un recurso contra esa decisión.

O servizo provisional que se contratou tras o abandono da anterior concesionaria chegara xa a atender o 80 por cento das chamadas dos lucenses, asegurou este luns o PP.

Ata que se estableceu ese contrato provisional, o Concello delegara a atención no servizo de conserjería.

Comentarios