A crise obriga ao sector do automóbil a unha nova reestruturación

El II Salón del Automóvil e Industria Auxiliar que abrirá mañana sus puertas fue presentado ayer (Foto: Pepe Álvez)
photo_camera El II Salón del Automóvil e Industria Auxiliar que abrirá mañana sus puertas fue presentado ayer (Foto: Pepe Álvez)

A crise está a provocar unha reestruturación no sector automobilístico. Os fabricantes tenderán cara á concentración de marcas nos concesionarios, para poder afrontar o descenso das vendas segundo puxo onte de manifesto o presidente da Asociación Provincial de Reparación e Venda de Automóbiles e Recambios (Aprevar), Luís Abelleira.

As vendas seguen diminuíndo. En febreiro matriculáronse 366 turismos na provincia de Lugo, 181 menos que o mesmo mes do ano pasado, o que supuxo unha caída do 33,09%.

Abelleira, que realizou onte estas declaracións durante a presentación de SalonAuto, asegurou que actualmente «hai concesionarios que non teñen volume de vendas para facer fronte aos gastos xerais». Engadiu que a situación se está agravando este mes porque «non é só que non se vendan coches, senón que tampouco entra a xente nos expositores».

O presidente de Aprevar destacou que as marcas «están a ser sensibles» cos distribuidores oficiais nestes momentos de crises porque «están a manter as contas de explotación».

Na capital lucense déronse nas últimas semanas exemplos desa concentración, como que Roysan Auto fíxose coa concesión de Opel ou Ditram Automoción coas de Nissan e Fonda.

«Ningún fabricante vai deixar aos seus usuarios sen servizo, máis nestes momentos de crises. Está a producirse unha concentración de marcas», precisou Abelleira.

O presidente de Aprevar aposta por esa concentración porque «os fabricantes non poden estar a manter as contas de explotación, nin as administracións concedendo durante anos subvenciones». O sector xa sufriu un forte reaxuste hai uns anos.

Comparación

A caída das matriculacións nos dous primeiros meses deste ano na provincia de Lugo é do 34,32% con respecto ao mesmo período de 2010. O seu comportamento é peor que a media nacional, que descendeu o 29,59%, pero mellor que a galega, que diminuíu o 38,85%.

O descenso acumulado na provincia de Lugo en xaneiro e febreiro é máis acusado se se teñen en conta só os vehículos que son para particulares, non os comerciais e industriais. Neste caso chegou a roldar o 50%.

En motocicletas o esborralle é aínda maior. En febreiro matriculáronse só once en toda a provincia, 18 menos que no mesmo período do ano pasado, o que supón unha diminución do 62,07%.

OFERTA LÚDICA

  • Desde as ‘ás de gaivota' ao histórico 600. Este ano a estrela de SalónAuto será o Mercedes SLS AMG, coñecido como ‘ás de gaivota', pola forma na que se abren as súas portas. Este superdeportivo, que alcanza os de 317 quilómetros por hora, costa máis de 200.000 euros.
  • Exposición. A oferta lúdica inclúe unha retrospectiva sobre Seat, un repaso á historia desta marca mostrando 16 modelos que xa non se fabrican, como os 600, 850, 127, 124 ou 1500. 

ESCAPARATE 

SalonAuto presentará desde mañá os últimos modelos de 32 marcas

O II Salón do Automóbil e Industria Auxiliar, SalonAuto, que abrirá mañá as súas portas ao público no Pazo de Feiras e Congresos de Lugo, intentará contribuír a dinamizar o sector.

Neste escaparate do motor, que ocupará unha superficie de 9.000 metros cadrados,32 marcas presentarán os seus últimos modelos, como Ford Focus, Mercedes SLK, Lexus CT200h, Nissan Micra ou Mahindra Thar.

Os concesionarios, a maioría de Lugo, ofrecerán nesta mostra descontos e ofertas especiais en equipamento e financiamento para intentar atraer a clientes.

«É un lugar óptimo para que o que estea a pensar en adquirir un vehículo novo teña a comodidade de ver os de 32 marcas todos xuntos», afirmou o director do certame, José Enrique Elvira.

Nesta feira pódese atopar desde un utilitario a un prezo alcanzable de pouco máis de 6.000 euros ata deportivos de luxo de marcas como Ferrari ou Porsche, que superan os 200.000.

Expectativas

SalonAuto, que aspira a repetir as cifras do ano pasado, cun volume de negocio próximo aos oito millóns de euros e 18.000 visitantes, abrirá mañá de 16.00 a 21.00 horas e o sábado e o domingo de 11.00 a 21.00 horas, ininterrompidamente.

As entradas custarán cinco euros e serán válidas para o fin de semana seguinte, do 18 ao 20, na feira do vehículo de segunda man, Motorocasión. 

Comentarios