O concesionario de Opel en Lugo pechou as súas portas ao público

Instalaciones cerradas de Martínez Automoción. xesús ponte
photo_camera Instalaciones cerradas de Martínez Automoción. xesús ponte

«Caéuseme a alma ao chan cando entreguei as chaves». José Manuel Castro era o xefe de taller de Martínez Automoción, sociedade que acaba de pechar o seu concesionario de Opel en Lugo tras dúas décadas de atención ao público. Os seus 29 traballadores recibiron onte as cartas de despedimento.

«Agora polo menos respiras logo de meses de incerteza. Estamos libres para buscar traballo», afirmou José Manuel Castro. Tras 19 anos nesta empresa, non descarta abrir a súa propia tamén do sector da automoción, xunto a compañeiros.

De todos os xeitos, o que fose xefe de taller aclarou que o persoal está «descontenta» coa indemnización que por lei lle corresponde, 20 días por ano traballado ata un máximo de 18 anos, que abonará o Fondo de Garantía Salarial (Fogasa).

Este traballador atribuíu o peche do concesionario lucense, que desde 2005 pertence ao grupo ourensán Moyvesa, que está en concurso de acredores, a unha «mala xestión e peor administración».

Castro estraña os tempos nos que esta sociedade, que vai agora camiño da liquidación, estaba en mans do seu fundador, Antonio Martínez Vázquez, do que dixo que era «un amigo máis que un xefe».

Este traballador, que foi un dos seis que seguiron os dous últimos meses no concesionario mentres os seus compañeiros eran incluídos nun Ere temporal, advertiu que os clientes quedan agora «desamparados» porque terán que desprazarse aos servizos oficiais da provincia, o máis próximo a máis de 30 quilómetros de distancia. «Atendemos a tres xeracións de clientes», agregou.

Co peche destas instalacións pódense reactivar as negociacións entre a firma Roysan Auto e General Motors España para que o que é un dos distribuidores oficiais de Seat na capital lucense fágase coa concesión da marca Opel.

Comentarios