Telecinco volve ser líder de audiencia pese ao escándalo de 'Gran Hermano'

A canle principal de Mediaset encadea quince meses consecutivos na cabeza
Jorge Javier Vázquez, presentador de 'GH VIP'. TELECINCO
photo_camera Jorge Javier Vázquez, presentador de 'GH VIP'. TELECINCO

Telecinco volve estar en novembro á cabeza do ranking de cadeas: cun 15,8 % de cota de pantalla renova o seu liderado por décimo quinto mes consecutivo, pero ademais consegue con esta cifra o seu mellor novembro dos últimos once anos. Son datos extraídos de Kantar Media pola consultora Barlovento para a 'Análise mensual do comportamento da audiencia TV' do mes de novembro que pon de manifesto o liderado de Telecinco, que incrementa 0,1 puntos a súa cota de pantalla con respecto ao mes de outubro.

Detrás de Telecinco sitúanse Antena 3 cun 10,9 % —o seu dato máis baixo desde xullo de 2011 e con 0,4 puntos menos que en outubro—; La 1 (9,8 %, 0,1 máis que en outubro); as autonómicas (8,4 %, 0,5 menos que no mes anterior) e as temáticas de pago (7,8 %, 0,3 máis que en outubro). Ademais, conseguen 0,1 puntos máis de audiencia La Sexta (7,8 % de cota de pantalla), Cuatro (5,6 %) e La 2 (2,7 %). FDF repite a cota dun 2,5 % e Energy sobe 0,1 puntos ata conseguir un 2,4 %.

A emisión máis vista do mes foi 'GH VIP: Express', en Telecinco, o 21 de novembro, que foi seguido por 4.063.000 de espectadores, o 23 % de cota. Estes datos recóllense nun mes convulso para a cadea tras saltar á luz o encubrimento da presunta violación á exconcursante Carlota Prado. Polo momento, arredor dunha trintena de empresas deixaron de publicitarse no polémico programa.

OUTROS DATOS

O estudo analiza o consumo total de televisión en novembro, que foi de tres horas e 56 minutos ao día por persoa, seis minutos menos que en novembro do ano pasado. Segundo o citado documento, 31,9 millóns de españois pon diariamente a televisión, o que representa o 70,7 % da poboación.

Así mesmo, dos 45,1 millóns de espectadores potenciais como universo de consumo, 1.712.000 non han sintonizado nin un só minuto coa televisión neste último mes. Estas persoas representan o 3,8 % do total.

Comentarios