Enrique Iglesias véndeo todo: Desde o seu catálogo de cancións, ata os seus dereitos de imaxe

El cantante Enrique Iglesias durante el concierto de Tijuana. EFE
photo_camera O cantante Enrique Iglesias durante o concerto de Tijuana. EFE

O cantante Enrique Iglesias vendeu todo o seu catálogo de cancións á empresa Influence Media Partners, segundo adiantou a compañía no seu perfil de Instagram.

O catálogo musical inclúe 11 álbums de estudo, cinco álbums recompilados e 62 sinxelos. Ademais, tamén lles vendeu os seus dereitos de nome e de imaxe.

"Estamos encantados de anunciar que nos estamos asociando cun fenómeno da música mundial como Enrique Iglesias. O seu legado sen igual e o enfoque cara ao futuro alíñanse perfectamente coa nosa misión", sinala Influence Media Partners no seu perfil de Instagram.

A compañía destaca do artista os seus 40.000 millóns de transmisións a través de plataformas e enxalza éxitos como 'Bailando', 'Heroe' ou 'Cuando me enamoro'. Este anuncio chega durante a xira norteamericana da artista. Recentemente anotou un No. 1 sinxelo na lista Latina de Billboard para a súa nova canción, "Así Es La Vida", o primeiro sinxelo do seu próximo álbum, que se estrea en febreiro.

Influence Media Partners investiu en máis de 26 catálogos, incluíndo Blake Shelton, Future, Julia Michaels, The Stereotypes, Ali Tamposi, Skyler Stonestreet, o co-escritor de Harry Styles, Tyler Johnson e máis.

Comentarios