lunes. 18.10.2021 |
El tiempo
lunes. 18.10.2021
El tiempo

O Estadio Olímpico de Barcelona contornéase ao ritmo da raíña Beyoncé

Beyoncé, en Barcelona
Beyoncé, en Barcelona
A cantante move ata os cimentos do edificio durante un concerto de dúas horas

Se en agosto de 1992 os heroes do Estadio Olímpico de Barcelona foron Carl Lewis, Linford Christie ou Fermín Cacho, vinte e catro anos máis tarde a única raíña do lugar chámase Beyoncé, quen este xoves, durante unhas dúas horas, conseguiu que ata os cimentos do edificio se contornearan ao seu ritmo. Faltaban uns minutos para as dez da noite cando a súa aparición sacudiu toda a montaña de Montjuïc, onde pechou o periplo europeo da xira mundial The Formation World Tour cun concerto no que presentou os temas do seu último álbum, Lemonade, e repasou os seus grandes éxitos ante máis de 46.000 persoas.

De súpeto, había fume no escenario, a pantalla xigante en forma de cubo daba voltas bañada en diferentes cores, intuíase a súa imaxe alí plasmada, e o público toleaba. A megaestrela texana, de negro, cun gran chapeu, acompañada por un espectacular corpo de baile feminino, formado por unha quincena de mulleres negras, xurdiu desde o interior da terra.

A continuación, coa melena loura ao aire, acometeu Formation, unha das cancións de Lemonade e despois entrou polos acordes de Sorry, un tema que leva semanas provocando comentarios, tamén do mesmo álbum. En castelán, a raíña norteamericana do pop cantou algunhas estrofas de Irreplaceable como as que advirten: "Nunca máis me volvas a enganar e a largarte".

Un pequeno castelo de fogos artificiais e grandes chamaradas desde detrás do escenario, que facían subir a temperatura, acompañaron a Beyoncé, quen saudou por primeira vez ao público de Barcelona, a quen, máis adiante, agradeceu a súa lealdade cun: "I love you" (Quérovos).

A señora Knowles, na súa quinta visita á capital catalá, volveu mostrar os seus dotes como artista, coa súa potente voz, a súa preparación física ou os seus cambios de vestiario, polo menos en seis ocasións diferentes, acabando descalza, pisando chan barcelonés, entre o delirio dos seus seguidores. Bailou, co seu característico golpe de cadeira, e levantou máis que aplausos cando interpretou, por exemplo, a capella, un tema como Love on Top.

Durante o espectáculo, tampouco faltaron acróbatas femininas nin alusións a outros grupos ou cantantes como Led Zeppelin e ao recentemente falecido Prince, no momento máis emotivo, de quen soou o seu particular Purple Rain, co estadio ás escuras, só iluminado por miles de teléfonos móbiles, mentres o fondo era violeta. Especialmente sensual mostrouse nunha canción como Drunk in Love, onde desde unha pasarela, rodeada polos seus seguidores, foi gravada cos teléfonos no alto. Tivo un recordo para a súa pequena filla e, xa de vermello carmín, entoou o Crazy in Love. Máis que sexy mostrouse con Naughty Girl, o cuarto éxito mundial da súa carreira en solitario.

O momento Party cubriu o ceo dunha sorte de confeti e logo sobre unha cinta andadora chegou ata o pequeno escenario, practicamente no centro do estadio, convertido nunha piscina onde interpretou Freedom, cos pés na auga, acompañada polas súas bailarinas. Mollada, puxo o retrovisor e chegou a Survivor, un dos temas de cando era unha das tres integrantes do grupo Destiny Child Survivor.

End of Estafe tamén o cantou desde a auga e xa finalizando unha audición cunha trintena de cancións soou a súa máis que popular Halo, entre un castelo de fogos artificiais, e con moitas persoas do público con globos amarelos, coreando todas e cada unha das estrofas. Cun "vémonos na próxima" puxo o punto e final a unha actuación coa que di adeus a Europa. Ao acabar, a promotora Live Nation fixo público que Beyoncé despídese do vello continente vendendo en España por primeira vez 46.000 entradas. Unha nova marca para a diva estadounidense quen, incansable, nunca se conforma cos que xa ten.

O Estadio Olímpico de Barcelona contornéase ao ritmo da raíña Beyoncé
comentarios