'Drag Race' chegará a España o día 30 coa súa gran aposta pola "diversidade"

A primeira edición do popular concurso estréase en Atresplayer Premium con 10 aspirantes
Foto de 'Drag Race'. ATRESMEDIA
photo_camera Foto de familia das raíñas drag.

A primeira edición española do popular concurso estadounidense Drag Race arrincará o día 30 na plataforma de pago do grupo Atresmedia, Atresplayer Premium, un programa que é unha aposta clara pola diversidade e que supón o primeiro gran formato de entretemento feito para a plataforma.

Con máis de 20 anos de carreira sobre os escenarios, a artista Supremme de Luxe será a presentadora de Drag Race España, un concurso que intentará buscar a mellor superestrella drag entre as dez concursantes, axudada por un xurado formado polos cineastas Javier Calvo e Javier Ambrossi, os Javis, e pola deseñadora de moda Ana Locking.

"Estou moi feliz e nótaseme. Estivemos moi a gusto traballando e confiamos en que o resultado está ben e vai gustar á xente", contou a presentadora na rolda de prensa na que destacou a valentía das concursantes de enfrontarse "a unha primeira vez sendo drags e sendo un formato tan importante que se fai por primeira vez en España, sabendo o fenómeno fan que ten".

Antes do comezo oficial do programa, o domingo 23 emitirase Meet the Queen, onde os espectadores poderán coñecer ás dez participantes: Arantxa Castela A Mancha, Carmen Farala, Dovima Nurmi, Drag Vulcano, Hugaceo Crujiente, Inti, Killer Queen, Pupi Poisson, Sagittaria e The Macarena.

"Cada unha delas ten unha historia, un xeito de comprender a vida, unha identidade, cada unha exprésase dun xeito diferente. Cada unha deunos leccións que espero que calen na sociedade", apuntou Ambrossi no evento.

Entre as probas que terán que superar as participantes para coroarse como a mellor drag de España estarán sesións de fotos, bailes, retos artísticos ou actuacións musicais para demostrar que son as mellores no seu campo.

As drag queen españolas competirán por alzarse co premio no popular reality, que conta cunha auténtica lexión de fans

A proba final sempre consiste nunha gran pasarela na que as participantes mostran os seus mellores looks. Para decidir quen é a eliminada, as dous peores participantes enfróntanse nun duelo que consiste en ser a mellor facendo lip sync (sincronización labial) e tras o que unha das dúas queda fóra da competición.

"Fai moito por España, pola diversidade" e é "unha alegación ao amor na diferenza", contou a directora de programas de entretemento de Atresmedia, Carmen Ferreiro.

O concurso trátase da adaptación do icónico show estadounidense RuPaul's Drag Race, que na súa versión orixinal estadounidense leva cultivados 19 premios Emmy desde a súa creación no ano 2009 e emitirase exclusivamente a través de Atresplayer Premium, aínda que nun futuro sen determinar podería ofrecerse en aberto nalgún das canles do grupo.

"Para nós era un reto a adaptación española de Drag Race porque como todos sabedes é un formato con moitos fans ao longo do mundo e con moitas adaptacións. E nós queriamos facer un produto de calidade, estar á altura. Creo que o conseguimos, aínda que iso teno que xulgar o espectador", segundo apuntou Ferreiro.

Comentarios