jueves. 02.04.2020 |
El tiempo
jueves. 02.04.2020
El tiempo

Clara Lago dedica unha emotiva mensaxe a Dani Rovira tras anunciar que ten cancro

Dani Rovira e Clara lago. INSTAGRAM
Dani Rovira e Clara lago. INSTAGRAM
A actriz deu ánimos ao seu compañeiro para superar o linfoma de hodgkin que padece

A actriz Clara Lago publicou no seu perfil de Instagram unha mensaxe de apoio a Dani Rovira despois de que este anunciase que padecía un linfoma de hodgkin.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Amigo, maestro, compañero de viaje y del alma...no me cabe duda de que si la vida te ha colocado este aprendizaje en el camino es porque puedes con ello y solo te hará más grande y más sabio de lo que ya eres. Es un honor poder acompañarte, ahora y siempre, porque las “etiquetas” se pasan por el arco del triunfo cuando lo que se siente es tan jodidamente incondicional. Si hay algo que para mí, en estas 30 primaveras que llevo, le da sentido a la vida, a nuestra existencia, es experimentar el AMOR, en mayúsculas, sin pretensión, límites ni condiciones. Y ya te digo yo que el mío lo tienes. 🧡♾ GRACIAS, de corazón, a [email protected] por los mensajes de apoyo que estamos recibiendo. La energía viaja lejos y llega, y confío en que eso también hará su parte. 💪🏼

Una publicación compartida de claralago1 (@claralago1) el

Lago referiuse a Rovira como "Amigo, mestre, compañeiro de viaxe e da alma" e aproveitou para darlle ánimos para combater a enfermidade:  "Non cabe dúbida de que se a vida colocouche esta aprendizaxe no camiño é porque podes con iso e só farache máis grande e máis sabio do que xa es".

Ao final da súa mensaxe Lago dá as grazas polas mensaxes de apoio "que estamos a recibir", comenta, en plural, nun momento difícil para ambos os que vén precedido dalgúns rumores sobre posible reencontro como parella.

Clara Lago dedica unha emotiva mensaxe a Dani Rovira tras anunciar...
Comentarios