'La casa de papel', á Fundación Dalí: "As máscaras creáronse para a serie"

A entidade reclamara dereitos polo uso da imaxe do pintor

Personajes de la serie, con máscaras inspiradas en el bigote de Dalí. EP
photo_camera Personaxes da serie, con máscaras inspiradas no bigote de Dalí. EP

A produtora da premiada La casa de papel, Vancouver Media, respondeu este xoves á reclamación de dereitos da Fundación Dalí polo uso da imaxe do pintor a través dunha máscara que é "unha caricatura creada e deseñada especificamente para a serie".

Desde Vancouver Media indicouse que non se puxeron en contacto coa Fundación porque a máscara á que se refiren, que loce uns longos bigotes modelados cara arriba, é un deseño propio da serie.

A Fundación Dalí esgrimiu este mércores os seus "dereitos inmateriais derivados da obra e da persoa" do pintor ante o uso que se fai da súa imaxe, a través dunha máscara, na serie La casa de papel, alegando que "calquera persoa que queira exercitar ou explotar algún destes dereitos" debe contar coa súa autorización previa.

A ficción orixinal de Atresmedia e Vancouver creada por Álex Pina, que alcanzou o éxito internacional coa súa difusión a través de Netflix e gañou, entre outros, un premio Emmy Internacional ao mellor drama, centrábase nunha banda de atracadores que asaltaba a Real Casa de Moeda e Timbre cuxos monos vermellos e máscaras, que recordan a fisionomía do pintor surrealista, convertéronse en iconas da serie.

Mentres este ano celébrase o 30 aniversario da morte do artista de Figueres, Netflix roda xa a nova entrega sobre os atracadores máis populares do ámbito televisivo.

Unha banda á que se unen novos membros, Hovik Keuchkerian, Najwa Nimri, Fernando Cayo e Rodrigo da Serna, e unha misión que será "máis que un atraco" esperan aos seguidores de La casa de papel na súa terceira entrega.

comentarios