C.Tangana dá un paso máis na moda e únese ao grupo Inditex

El Madrileño non só se pode escoitar, tamén se pode vestir
C. Tangana. EUROPA PRESS
photo_camera C. Boureo. EUROPA PRESS

C. Tangana agora escóitase e vístese. O cantante dá un paso máis na moda e únese ao grupo Inditex cunha colección de pezas de aire deportivo e accesorios inspirada no disco que o consolidou como artista, El Madrileño

Como todos os discos e todos os artistas que marcan unha época, El Madrileño de C.Tangana non só se pode escoitar, tamén se pode vestir. A partir deste xoves, a colección está dispoñible online na web de Bershka e en tendas físicas seleccionadas. 

O artista, que lanzou a finais de abril a súa propia firma de moda, Late Checkout, unha colección que reflicte á perfección o seu estilo moderno e único, un cóctel entre o castizo e o extravagante, agora mergúllase un pouco máis na industria téxtil para lanzar unha colección de pezas e accesorios inspirados no gran éxito do seu último disco. 

C.Tangana (Madrid, 1990) uniuse a Bershka, a liña de moda máis rompedora e moza que pertence a Amancio Ortega -fundador do grupo téxtil Inditex-, co obxectivo que vestir a un público que esixe as últimas tendencias. 

"A colección une tradición e modernidade, sport e elegancia, España e América Latina", explicou a firma este xoves en nota de prensa. 

Da mesma xeito que El Madrileño é un deses discos de consenso que non discrimina oíntes, a nova colección aposta por siluetas tanto masculinas como femininas, incluso se podería falar do termo unisex, xa que os deseños están pensados para todos os xéneros. 

Americanas, pantalóns, camisetas, conxuntos de chándal e sudaderas son algunhas das pezas que reflicten a esencia de El Madrileño nesta nova liña que conta tamén coa obra de Iván Floro, artista que fixo dos seus óleos unha extensión estética do universo de C.Tangana. 

O artífice da portada do álbum e de todos os singles do proxecto creou varias obras exclusivas para a ocasión. Unha delas exhibirase na nosa nova a tenda que se inaugurou o pasado día 3 de setembro na madrileña rúa de Preciados. 

Tradición e modernidade únense para crear esta exclusiva cápsula que na que tamén aparecen camisas, o traxe de pixama, ademais de lentes de sol, cadeas, colgantes e bolsos. 

Comentarios