Polémica polos "ataques machistas" de La Chocita del Loro contra as humoristas

A sala madrileña acusa, en ton xenérico, ás mulleres de protagonizar un humor "victimista" e "demasiado feminista"

Micrófono en un escenario. PIXABAY
photo_camera Micrófono nun escenario. PIXABAY

A Unión de Actores e Actrices expresou a súa "máis contundente condena" sobre calquera discriminación cara ás mulleres por razón de sexo, así como o seu apoio ás humoristas que se viron afectadas pola "discriminación" das declaracións efectuadas desde a sala madrileña La Chocita del Loro. En concreto, o sindicato critica os "ataques" contra as humoristas proferidos por parte da programadora e o xerente de La Chocita del Loro nos últimos días que, ao seu xuízo, "evidencian ademais un descoñecemento absoluto da comedia española". 

Nun comunicado, a Unión de Actores e Actrices fixo referencia a que a sala madrileña acusase, en ton xenérico, ás mulleres de protagonizar un humor "victimista" e "demasiado feminista". 

"Desde La Chocita del Loro pretenden xustificar a case total ausencia de mulleres nos seus espectáculos, convertendo o humor nunha calidade dos homes respecto da cal as mulleres aínda necesitan 'un ou dous anos para estar á súa altura'", lamentou o sindicato. Na súa opinión, estes argumentos parte dunha "premisa xeneralista segundo a cal as mulleres, polo simple feito de selo, terían un humor específico e homoxéneo". "Esta ristra de argumentos machistas e discriminatorios normaliza a falta de compromiso de parte da sociedade coa igualdade; coma se as mulleres debésemos asumir e tolerar o machismo doutros á hora de exercer e orientar a nosa profesión", sentenciou. 

Na mesma liña, o sindicato engadiu que os "ataques" contra as humoristas proferidos desde a sala "evidencian un descoñecemento da comedia española": "Vivimos nun país de extraordinarias cómicas que ao longo das décadas acompañáronnos demostrando non estar nin medio paso por detrás dos seus compañeiros na capacidade para facer rir". 

"E isto é extensible a absolutamente todas as calidades interpretativas capaces de producir sentimentos no público que van máis aló da risa. Non fai falta que ninguén nos dea ás mulleres 'un ou dous anos' para aprender a emocionar, a facer chorar, a facer rir, porque levamos moito tempo facéndoo", concluíu o sindicato. 

Comentarios