Onda Cero, Rac 1 e Catalunya Radio son as únicas emisoras que gañan audiencia

Todas as emisoras de radio xeneralista perderon audiencia, excepto Onda Cero, Rac 1 e Catalunya Radio, segundo a segunda onda do Estudio General de Medios (EGM) de 2014, que revela que a cadea SER continúa líder das ondas con 4.566.000 oíntes de luns a venres tras perder 122.000.

Por detrás da SER, sitúanse Onda Cero, que conta cunha audiencia de 2.714.000 oíntes (gaña 111.000), a Cadea COPE, con 1.951.000 (perde 21.000) e RNE con 1.213.000 (104.000 menos que na anterior onda que se publicou en abril).

A listaxe das principais emisoras de radio complétase con Rac 1, con 772.000 oíntes (gana 3.000); Catalunya Radio con 599.000 (gana 43.000); Canal Sur Radio con 367.000 (perde 87.000), EsRadio con 328.000 (perde 18.000), Radio Euskadi con 155.000 (perde 28.000) e Radio Galega con 128.000 (perde 37.000).

Entre os principais programas matinais das cadeas, de luns a venres, case todos os espazos experimentaron un descenso de oíntes. Hoy por Hoy, da SER, perde 293.000 oíntes pero mantense como líder de audiencia cun total de 2.865.000; Herrera en la Onda, de Onda Cero, suma 73.000 novos radioíntes (2.094.000); La Mañana da COPE baixa 39.000 e rexistra unha audiencia de 1.015.000 persoas; e Las Mañanas de RNE perde 167.000 e alcanza 831.000 seguidores.

Polas tardes, entre as principais radios de difusión nacional as dúas que baixan de audiencia son La Ventana, da SER, que resta 168.000 oíntes e Esto me suena. Las tardes del ciudadano García, que perde 59.000. Con todo, Julia en la Onda, de Onda Cero, e La tarde, da Cope, soben 67.000 e 58.000 oíntes, respectivamente.

En relación aos espazos informativos nocturnos segue á cabeza Hora 25, con 1.286.000 oíntes, que gaña 13.000, seguido de La Linterna da Cadea COPE, que se sitúa en segundo lugar con 723.000 e unha subida de 138.000 seguidores. Detrás colócase La Brújula, de Onda Cero, con 561.000 e un aumento de 31.000, e séguelle 24 horas, de RNE, que se sitúa nos 344.000, cunha subida de 34.000 persoas.

Entre os programas nocturnos, que a Cadea SER, a Cadea COPE e Onda Cero dedican ao deporte a partir da medianoite, o líder continúa sendo El Larguero da SER, con 1.131.000 oíntes, que aumenta en 131.000 en relación á última onda de abril. A segunda posición ocúpaa El Partido de las 12 da Cadea COPE, cunha audiencia de 512.000 (36.000 máis), seguido de El Primer Toque de Onda Cero con 284.000 radioíntes, que perde 45.000 seguidores. Radio Gaceta dos Deportes de RNE, que se emite entre as 20.30 e as 21,30 horas a diferenza dos outros que comezan ás 00.00 horas- sobe en 34.000 e sitúase nos 344.000 seguidores.

Polo que respecta ás emisoras con temática musical continúa como líder de audiencia Os 40 Principais que, no entanto, experimentou unha baixada de 375.000 oíntes ata colocarse nos 3.203.000. Por detrás, están Cadea Dial, con 2.254.000 oíntes, baixa en 27.000 en relación á última onda; Europa FM, cunha audiencia de 2.147.000, experimenta a maior subida (122.000 máis); Cadea 100 con 1.932.000 (sobe 165.000), Kiss FM con 943.000 (16.000 máis), Rock FM con 908.000 (11.000 menos) e Máxima FM colócase con 834.000 oíntes tras gañar 64.000.

Entre os diarios impresos, de outubro de 2013 a maio de 2014, o máis lido é a Marca (2.601.000 lectores diarios), seguido de El País (1.685.000), o diario AS (1.343.000), El Mundo (1.032.000), La Vanguardia (690.000), El Mundo Deportivo (603.000), La Voz de Galicia (594.000), El Periódico (566.000), Sport (554.000) e ABC (517.000).

Os tres suplementos impresos máis lidos son XL Semanal (2.271.000 lectores por semana); Mujer Hoy (1.509.000) e El País Semanal (1.464.000).

Pronto, con 3.461.000 lectores semanais; Hola, con 2.373.000, e Lecturas, con 1.419.000, son as tres revistas semanais que encabezan o ránking.

Comentarios