O líder de Podemos, Pablo Iglesias, presentou este xoves un logotipo con motivo da xornada España: Feminismo, República e Democracia, celebrada como alternativa ás conmemoracións oficiais do día da Constitución, e que buscaba revindicar a "república" 40 anos logo da firma da Carta Magna.
O logo, con todo, xerou multitude de reaccións por un feito canto menos curioso: a imaxe é moi similar a un deseño comercial pensado para salóns de beleza e que se pode adquirir por apenas 9,50 euros
¿PARECIDOS RAZOABLES?https://t.co/Mt13WmCqYf < href="https://t.co/k66tpIqqJA">pic.twitter.com/k66tpIqqJA<> — Pearlsb4swine (\
Margaritacerdos) 6 de decembro de 2018<>
Ambas as imaxes difiren na súa orientación e, lixeiramente, nas súas cores, aínda que as similitudes no resto de apartados parecen evidentes.
REPÚBLICA FEMINISTA. Tras a clausura do acto España: Feminismo, República e Democracia, Iglesias advertiu que en España existe "un movemento de reacción" á revolución das mulleres e, nese escenario, considerou que a "mellor vacina para non volver ao pasado" é unha nova república feminista.
O líder de Podemos sinalou, ademais, que se se asume a hipótese de que a monarquía serviu para que non se dese un golpe de estado, "corresponde dar as grazas" pero en 2018 a pregunta é: "¿Agora para que serve? ¿Cal é a súa función?".
Tamén dixo que fronte ao patriotismo das bandeiras, o movemento feminista está a pór encima da mesa un tipo de patriotismo republicano, "que non permite substituír unha bandeira por outra, senón que expón o patriotismo das cousas para comer".
A modo de exemplo, Iglesias referiuse ao movemento Hermana, yo sí te creo, que se propagou nas redes sociais en apoio á vítima da Manda, no que non había bandeiras "fóra en Barcelona, Donosti, Madrid ou Sevilla".