A Cope, a única radio que crece no EGM tras a fichaxe de Carlos Herrera

Segundo o Estudio General de Medios (EGM), a SER segue líder, a pesar de perder 254.000 seguidores
Carlos Herrera, durante su programa radiofónico
photo_camera Carlos Herrera, durante su programa radiofónico

A Cadena Cope é a única radio xeneralista que aumentou a súa audiencia, en 817.000 oíntes, segundo a terceira onda do Estudio General de Medios (EGM) de 2015 difundida este martes, que coincide coa chegada do xornalista Carlos Herrera ás mañás desta emisora.


Cope pasou de 1.854.000 oíntes, contabilizados nos datos do anterior EGM, de xullo, a 2.671.00, cifra coa que se situou como a segunda emisora máis escoitada tras a Cadena SER, que segue líder con 4.512.000 oíntes, a pesar de perder 254.000.

En terceiro lugar está Onda Cero, cadea da que se marchou Herrera e que pasou de 2.548.000 a 1.946.000 seguidores tras perder 602.000 oíntes, e en cuarta posición Radio Nacional de España (RNE), que experimentou unha caída de 18.000 oíntes ao pasar de 1.308.000 a 1.290.000.

A listaxe das principais emisoras de radio complétase con Rac 1, con 860.000 radioescuchas (gana 73.000); Catalunya Radio con 661.000 (10.000 máis); EsRadio con 404.000 (10.000 máis); Canle Sur Radio con 372.000 (sobe 6.000), Radio Euskadi con 188.000 (44.000 máis) e Radio Galega con 169.000 (crece 16.000).

Entre os principais programas matinais das cadeas xeneralistas segue liderando En este momento (SER), que rexistra unha audiencia de 3.037.000 persoas (109.000 menos que na onda anterior), e detrás sitúase Herrera en Cope , que comezou a súa andaina o pasado setembro, e que ten 1.925.000 seguidores.

O novo programa matinal da Cope
 experimentou un crecemento de case un millón de oíntes (949.000), mentres que Más de uno (Onda Cero), que substituíu en abril ao espazo que dirixía Herrera nesa emisora, perdeu 665.000 seguidores e rexistra 1.266.000.

Sitúase por detrás Las Mañanas de RNE, que gañan 32.000 persoas ao pasar de 879.000 a 911.000.

Polas tardes, perden audiencia todas as principais radios de difusión nacional, excepto a Cadena Cope, que gañou 84.000 oíntes en La tarde.

La Ventana (Cadena Ser) perde 137.000 seguidores, Julia en la onda (Onda Cero) ten 98.000 menos e Isto sóame. Las tardes del Ciudadano García (RNE) cae en 5.000 oíntes.

En relación aos espazos informativos nocturnos segue á cabeza Hora 25, con 1.267.000 oíntes, a pesar de que baixou en 32.000 persoas, seguido de La Linterna da Cadena Cope, con 643.000, que experimentou un aumento de 53.000 oíntes.

Detrás colócase La Brújula, de Onda Cero, con 389.000 e unha baixada de 106.000, e séguelle 24 horas, de RNE, que se sitúa nos 346.000, cunha subida de 19.000 persoas.

En canto aos programas deportivos nocturnos, El Travesero, da Cadena SER, perde 8.000 oíntes e sitúase nos 939.000 oíntes, aínda que segue sendo o máis escoitado da noite, seguido do Partido de las Doce da Cadena Cope, que baixa en 78.000 oíntes e colócase en 473.000.

Tamén experimentan caída de audiencia Al primer toque de Onda Cero, que se coloca en 210.000 ao perder 51.000 seguidores, e Radio Gaceta de los Deportes (RNE) -que se emite entre as 20:30 e as 21:30 horas a diferenza dos outros que comezan ás 00.00 horas- que baixa en 6.000 oíntes e queda en 95.0000.

Polo que respecta ás emisoras con temática musical continúa líder Los 40 Principales a pesar de que perdido 42.000 oíntes e colócase con 3.066.000, seguida de Cadena Dial, con 2.303.000 oíntes tras crecer 15.000.

Por detrás, están Europa FM con 1.954.000 (baixa 27.000); Cadena 100 con 1.768.000 (perde 25.000), Rock FM, que crece en 16.000 oíntes e colócase con 968.000 oíntes, Kiss FM con 903.000 (sobe 9.000), Máxima FM con 649.000 (25.000 menos), M80 con 524.000 (perde 39.000) e Radio 3 con 502.000 (sobe 4.000). 

Comentarios