Os anuncios de casas de apostas durante eventos deportivos están preto de desaparecer. A súa presenza en retransmisións, camisetas ou calquera outro tipo de patrocinio dos equipos pronto serán historia coa nova lei que prepara o Goberno.
O Ministerio de Consumo presenta este xoves ante a Comisión Europea o proxecto de Real Decreto de Comunicacións Comerciais das Actividades do Xogo que endurece as propostas que se presentaron a finais de febreiro. Precisamente, o seu paso
Este novo texto limita a publicidade das casas de apostas en televisión, radio, Youtube e plataformas de intercambio de vídeo á franxa horaria de 1 a 5 da madrugada. Así, o ministerio que dirixe Alberto Garzón renuncia á excepción de permitir este tipo de anuncios durante as retransmisións que arrincasen a partir das oito da tarde, como expuña o texto orixinal.
O Goberno xa restrinxiu durante a pandemia a ese horario os anuncios de xogos online ante as queixas das asociacións de exadictos e de consumidores, que alertaron das consecuencias para as familias durante a reclusión.
O Goberno xa restrinxira a emisión de anuncios durante o confinamento da pandemia, ante as demandas de asociacións de exadictos e consumidores.