Zara lanza AZ, unha colección en colaboración coa marca surcoreana Ader Rerror, un proxecto con chiscadelas á Xeración Z, que terá unha réplica no metaverso. "Os deseños reflicten o estilo de vida de persoas cuxas personalidades están moldeadas por experiencias simultáneas no mundo real e o virtual", explica a marca na súa web.
A colección, que está dispoñible desde este martes na web da marca española, poderase visitar tamén en Zepeto, unha plataforma que permite xerar avatares e crear mundos imaxinarios.
AZ Collection, con tinguiduras unisex e marcado polos patróns anchos e cómodos, está formada por pezas de inverno con estilo desenfadado como pantalóns, abrigos ou sudaderas. As pezas oscilan entre os 199 euros dun abrigo acolchado e os 39,95 euros dun gorro.
A incursión no mundo virtual de Zara non é a primeira do mundo da moda. H&M lanzou unha colección de roupa virtual no mundo Animal Crossing, o videoxogo de Nintendo, e xa existen outras marcas con presenza na plataforma Zepeto como Gucci ou Nike.
#ADERERRORxZARA Collection. Un proxecto de colaboración con Ader Erro que define unha nova xeración. Xa dispoñible https://t.co/aX5HpwEJEB < href="https://t.co/rL407lMGV5">pic.twitter.com/rL407lMGV5<> — Zara España (\
zaraes) December 6, 2021<> Ader Erro, lanzada en 2014, é unha das marcas coreanas con máis proxección do país, que conquistou especialmente ao público novo.