PSA e General Motors farán oficial a venda da filial europea de Opel a próxima semana

Os dous grupos xuntos representan 4,3 millóns de coches vendidos en 2016, e o obxectivo é superar os cinco millóns en menos de cinco anos
El presidente del Consejo de Administración del grupo automovilístico PSA Peugeot Citröen, Carlos Tavares
photo_camera El presidente del Consejo de Administración del grupo automovilístico PSA Peugeot Citröen, Carlos Tavares

PSA Peugeot Citroen e General Motors (GM) farán un anuncio conxunto o vindeiro luns pola mañá en París logo de varias semanas de negociación para a compra polo grupo francés da filial europea do estadounidense Opel/Vauxhall.

Nun comunicado conxunto, PSA e GM anunciaron este sábado unha conferencia conxunta que se celebrará ás 09.15 hora local (08.15 GMT) na sede do primeiro na capital francesa.

Aínda que ningunha das dúas empresas quíxoo confirmar, varios medios de comunicación indicaron o venres pola tarde que o consello de vixilancia de PSA dera a súa visto e prace á adquisición de Opel/Vauxhall.

Tras varios anos de crises PSA presenta unha boa saúde financeira e en 2016 tivo 1.730 millóns de euros de beneficio, o que significou case duplicar os 899 millóns obtidos en 2015

As conversacións entre as dúas partes fixéranse públicas o pasado día 14, despois de que se produciron filtracións á prensa.

Desde entón, o presidente de PSA, Carlos Tavares, reuniuse para preparar o terreo para a operación cos máximos responsables dos Gobernos francés, alemán e británico, así como cos sindicatos deses tres países.

Os dous grupos xuntos representan 4,3 millóns de coches vendidos en 2016, e o obxectivo é superar os cinco millóns en menos de cinco anos.

PSA pretende, grazas á absorción de Opel/Vauxhall -que podería saír así do seu mercado europeo-, realizar entre 1.500 e 2.000 millóns de euros de sinerxías.

Tras varios anos de crises nos que tivo que ser rescatada en parte polo Estado francés e polo grupo chinés Dongfeng -que entraron no capital cunha participación equivalente á da familia fundadora, Peugeot, PSA presenta unha boa saúde financeira e en 2016 tivo 1.730 millóns de euros de beneficio, o que significou case duplicar os 899 millóns obtidos en 2015.

Pola súa banda, Opel e a marca asociada Vauxhall en Reino Unido arrastran unha situación financeira difícil, con perdas en 2016 de 257 millóns de dólares (uns 242 millóns de euros), resultado menos malo que a perda de 813 millóns de 2015, pero que en calquera caso supuxo o seu décimo sexto exercicio anual en números vermellos.

Comentarios