O prezo dos carburantes baixa por primeira vez desde setembro

Aínda así, encher o depósito é 20 euros máis caro que hai un ano
Empleado de una gasolinera. VICTORIA RODRÍGUEZ (AEP)
photo_camera Empleado de una gasolinera. VICTORIA RODRÍGUEZ (AEP)

O prezo dos carburantes freou a súa escalada esta semana e, aínda que de forma moderada, baixou por primeira vez desde setembro, tras encadear once subidas consecutivas e achegarse ás máximos históricos. 

En concreto, o prezo medio da gasolina mantívose practicamente estable a pesar de descender esta semana ata os 1,512 euros o litro (-0,06%), polo que se mantén cerca do máximo histórico de 1,522 euros que tocou este combustible en setembro de 2012, segundo datos do Boletín Petroleiro da Unión Europea recollidos por Europa Press. 

Pola súa banda, o prezo medio do litro de gasóleo situouse esta semana nos 1,38 euros, o que supón un descenso do 0,36% respecto da súa marca anterior. 

Co prezo actual dos carburantes, o enchido do depósito esta semana é un 30,7% máis caro que hai un ano para o caso da gasolina e un 33,7% superior no caso do gasóleo.

ENCHER O DEPÓSITO, CASE 20 EUROS MÁS CARO QUE FAI UN AÑO. Así, encher un depósito medio de gasolina de 55 litros costa agora 83,16 euros, case 20 euros máis que hai un ano, mentres que no caso de encher con gasóleo ascende a 75,9 euros, uns 19 euros máis que na mesma semana de novembro de 2020. 

Antes da pasada Semana Santa, ambos os carburantes xa recuperaron os niveis preCovid. No que vai de ano, o prezo medio do litro de gasolina encareceuse un 27,62%, mentres que o do gasóleo remonta un 29,1%. 

A pesar destes niveis, o prezo da gasolina sen chumbo de 95 está en Españapor baixo da media da Unión Europea, situada en 1,653 euros o litro, e da zona euro, cun prezo medio de 1,715 euros. No caso do diésel ocorre algo similar, xa que o prezo na UE é de 1,502 e de 1,53 na zona euro. 

O menor nivel de prezos finais con respecto aos países da contorna débese a que España, a pesar das subidas do Iva, aos maiores impostos e aos gravames ao biodiésel, segue contando cunha menor presión fiscal, en xeral, que a media comunitaria. 

Comentarios