Os pedidos de Amazon para Reis perigan pola folga de traballadores

A empresa afirma ante os paros que traballa para cumprir coa súa promesa de prestar "un excelente servizo" 

Trabajadores de Amazon en uno de sus centros en Sady, Polonia
photo_camera Traballadores de Amazon nun dos seus centros en Sady, Polonia

Os sindicatos de Amazon acordaron manter os paros previstos para mañá domingo e o próximo 3 de xaneiro na planta de San Fernando de Henares, o que podería afectar aos pedidos para o día de Reis, informaron os sindicatos nun comunicado. 

Deste xeito, esgrimiron que a multinacional decidiu a unha semana de Reis "tensar a corda ata o final sendo xa practicamente imposible evitar os paros programados" para os citados días. 

O conflito, que xa vai camiño do seu décimo mes consecutivo, continúa ante, segundo afirmou o colectivo, "a inacción" da empresa. 

"A pesar de que a inestabilidade se instalase en elcentro e de que as últimas grandes citas comerciais teñan que sacarse desde outras localizacións como Barcelona, Amazon prefire manter a situación de conflito antes que ceder", sinalaron. 

A parte sindical ha explicado que fixeron unha nova oferta de achegamento a finais de novembro para intentar liquidar as diferenzas, pero seguen "sen resposta" desde agosto sen unha proposición deste tipo por parte da empresa. 

Ante esta situación, decidiron manter a vía de lasmovilizaciones á espera do xuízo que terá lugar o 19 de febreiro.

AMAZON: "OS CLIENTES SON O PRIMEIRO". Pola súa banda, a compañía de comercio electrónico Amazon aseverou este venres que traballa para cumprir coa súa promesa de prestar "un excelente servizo, bos prezos e cunha selección inigualable" ante os paros convocados polos sindicatos para mañá e o próximo 3 de xaneiro, informou a empresa nun comunicado. 

Ante os paros, a compañía replicou que os seus clientes e empregados son o primeiro, indicando que os usuarios sempre poden consultar os seus pedidos e datas de entrega previstas na páxina de detalles do produto. 

Ademais, Amazon subliñou que os usuarios dos seus servizos tamén teñen á súa disposición o Servizo de Atención ao Cliente segundo sexa necesario. 

Comentarios