"A nosa web é unha merda"

Mercadona eleva un 4% o seu beneficio en 2016 e crea 4.000 empregos fixos

A compañía que preside Juan Roig gañou 636 millóns de euros e abriu 50 novos supermercados, co que suma xa 1.614 establecementos ► O empresario laméntase: "A nosa web é unha merda"
Juan Roig presenta los resultados de Mercadona de 2016
photo_camera Juan Roig presenta los resultados de Mercadona de 2016

Mercadona rexistrou un beneficio neto de 636 millóns de euros en 2016, o que supón un aumento do 4% respecto ao logrado no exercicio precedente e creou 4.000 novos empregos fixos que elevan o seu persoal a 79.000 persoas. Así mesmo, o pasado exercicio as vendas da cadea de supermercados valenciana subiron un 3,9%, ata alcanzar os 21.623 millóns de euros, segundo os resultados dados a coñecer este xoves polo presidente da compañía, Juan Roig, quen destacou que, en volume, foron 11.071 os millóns de quilos e litros (kilitros) comercializados.

Mercadona reforzou o seu compromiso investidor ata alcanzar os 685 millóns de euros en 2016, unha cantidade que destinou principalmente á reforma de 35 tendas e a apertura de 50 novos supermercados, o que fixo crecer a súa rede ata os 1.614 establecementos. Así mesmo, continuou coas obras de construción do Bloque Loxístico de Abrera (Barcelona), con varias das súas fases xa en funcionamento, e proseguir coas do Bloque Loxístico de Vitoria-Gasteiz e as do Centro de Proceso de Datos en Villadangos del Páramo (León).

Co obxectivo de continuar mellorando en calidade, Mercadona ofreceu máis de 300 novidades e 350 melloras de produtos, o que permitiu alcanzar unha taxa de éxito no lanzamento de novos artigos catro veces superior á media do sector.  Neste sentido, Roig puxo como exemplo o zume de laranxa recentemente espremido, iniciativa que está a permitir vender unha media de 50 litros por tenda e día e que suporá unha cantidade de 75 millóns de quilos de laranxas en 2017; o proxecto de venda de Sushi, incorporado a día de hoxe en 17 tendas, cunha media de 105 unidades por tenda e día. Tamén a introdución de novos produtos na súa variedade, como as sementes de chía, a quinoa, o kale, o edamame, o allo negro ou o té matcha, entre outros.

A compañía baixou o prezo total do carro da compra un 1% e reforzou a estratexia, iniciada en 2012, de especializar aínda máis a súa variedade, para o que seguirá incrementando en 2017 o persoal nos departamentos de Prescrición e Compras, que actualmente conta con 650 persoas. Ao peche de 2016, a firma colabora con 126 interproveedores e máis de 500 provedores especialistas.

CONTRIBUCION TRIBUTARIA. Roig destacou que a compañía cumpre coas súas obrigacións fiscais e, neste sentido, cifrou nos 1.468 millóns de euros a contribución tributaria de Mercadona co país. Deste total, 693 millóns de euros corresponden á Seguridade Social, 250 a impostos e 525 á recadación do Ive e do IRPF. "Estamos orgullosos de pagar os impostos que tocan. Temos que pagar máis os que máis temos", remarcou.

Ademais, indicou que este ano se subirán os soldos un 1,6%. "Eu son unha das persoas máis ricas deste país pero tamén queremos que os nosos traballadores sexan dos máis ricos", sinalou.

Mercadona supón o 1,8% do PIB de España, uns 20.100 millóns de euros, o 3,8% dos empregos totais existentes, 660.000 traballadores, á vez que realiza o 85% das súas compras en España.

Comentarios