Lidl incrementa nun 30% o seu impacto na economía galega en só un ano

A compañía xera máis do 0,7% do PIB da comunidade. Ten un impacto de 50 millóns en Lugo, onde xera 1.000 empregos
Una tienda de Lidl. EP
photo_camera Unha tenda de Lidl. EP
Lidl continúa consolidando o seu desenvolvemento en Galicia e afiánzase como unha das principais cadeas de supermercados tanto en creación de riqueza como de empregos. Cun impacto na economía que se disparou un 30% en só un ano, a compañía achega o 0,72% do produto interior bruto (PIB) da comunidade, onde xera o 0,9% dos postos de traballo ao sumar 9.600 empregos directos e indirectos.

Son cifras extraídas do último informe de impacto corporativo de Lidl en España, que abarca o período comprendido entre marzo de 2022 e o mesmo mes deste ano e que foi elaborado por PwC, unha das consultoras do big four. A rigorosa radiografía auditora dá conta dunha gran fortaleza en todos os indicadores de Lidl, que deixa unha pegada sobre o PIB da comunidade que se aproxima aos 460 millóns de euros. A cifra é froito dun fulgurante ascenso que levou ao xigante da distribución a incrementar o seu impacto económico nun 50% desde 2018 e nun 30% no último ano auditado.

O escáner mostra, ademais, solidez en toda Galicia. E é que a nivel provincial, Lidl alcanza os seus teitos históricos en todas as demarcacións: supera os 200 millóns de euros de impacto na Coruña, 50 en Lugo e 40 en Ourense, mentres que en Pontevedra roza os 160. Con estas marcas, a cadea practicamente duplicou no último lustro a súa repercusión na economía na provincia de Lugo —un 90% máis—, tal e como informa nun comunicado sobre o resultado da auditoría.

EMPREGO. Por outra banda, a análise recolle unhas cifras marca tamén na achega de Lidl ao mercado laboral galego, onde é xa responsable de cerca do 0,9% do emprego se se suman os postos de traballo directos, indirectos e inducidos. En termos absolutos, a firma xera preto de 9.600 empregos, o que supón un 25% máis que no exercicio anterior, cando daba emprego a unhas 7.600 persoas na comunidade.

Do mesmo xeito que sucede co impacto sobre o PIB, estes valores permiten á marca romper o seu teito en todas as provincias: na Coruña supera a barreira dos 4.000 postos de traballo; en Pontevedra, a dos 3.000; en Lugo sostén máis de 1.000; e en Ourense pasa os 800. Neste sentido, "por cada posto de traballo directo que crea Lidl consolida outros dez", indican desde a cadea, que agradece a clientes e provedores galegos a súa "confianza".
 

Comentarios