Inditex deixa atrás a pandemia e logra un segundo trimestre de récord

Rexistrou un beneficio neto de 1.272 millóns de euros no seu primeiro semestre fiscal
Establecimiento de Zara en el centro comercial As Termas de Lugo. XESÚS PONTE
photo_camera Establecemento de Zara no centro comercial As Termas de Lugo. XESÚS Ponche

O grupo Inditex rexistrou un beneficio neto de 1.272 millóns de euros no seu primeiro semestre fiscal (do 1 de febreiro ao 31 de xullo) deixando atrás as perdas de 195 millóns que se anotou un ano antes lastrada pola pandemia da covid-19 e marcando un segundo trimestre de récord.

O xigante téxtil -dono das marcas Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home e Uterqüe- deixou atrás a pandemia e elevou no seu segundo trimestre (entre maio e xullo) o beneficio neto, as vendas e o resultado bruto de explotación (ebitda) ata máximos históricos.

O beneficio do segundo trimestre alcanzou 850 millóns e superou o listón previo de 2019, antes do estalido da crise sanitaria, mentres que as vendas a tipo de cambio constante superaron nun 7 % a referencia previa histórica do segundo trimestre de 2019 e chegaron a 6.993 millóns de euros.

AS VENDAS MEDRAN CASE UN 50 % NA PRIMEIRA METADE DO AÑO
Como parte desta recuperación, na primeira metade do seu ano fiscal as vendas sumaron 11.936 millóns, un 49 % superiores ás de 2020 e a tipo de cambio constante o crecemento foi do 53 %.

Todo iso a pesar de que as horas comerciais reducíronse un 15 % debido aos peches, limitacións e restricións de aforamento por mor da covid-19. Na actualidade, estas limitacións representan aproximadamente o 2 % das horas comerciais.

Cabe destacar ademais que no seu semestre fiscal o ebitda aumentou un 109 % ata 3.101 millóns e a posición financeira neta tamén foi de marca con 8.023 millóns, segundo as contas remitidas á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV).

Ademais, o impacto do programa de absorción de tendas anunciado en xuño de 2020 recuperouse plenamente en termos tanto en establecementos como en online, destacou o presidente do grupo, Pablo Illa, nunha conferencia con analistas, na que recoñeceu que a diferenciación competitiva "é maior que nunca".

A VENDA ONLINE SUPERARÁ O 25 % EN 2021
A venda "online" a tipo de cambio constante incrementouse nestes primeiros seis meses un 36 % respecto de 2020 e un 137 % se se compara con 2019. O obxectivo da compañía é que a canle "online" supere en 2021 o 25 % das vendas totais.

Con respecto ao comezo do segundo semestre, no período comprendido entre o 1 de agosto e o 9 de setembro de 2021, a venda en tendas e "online" a tipo de cambio constante creceu un 22 % respecto de 2020 e un 9 % con relación a 2019 a pesar de ter menos locais.

UTERQÜE SE INTEGRARÁ EN MASSIMO DUTTI E AUMENTARÁ A SÚA VISIBILIDADE
Inditex anunciou ademais que Uterqüe integrarase en Massimo Dutti ao longo do próximo ano. Desta forma, toda a gama de produtos de Uterqüe pasará a estar dispoñible na páxina web e en establecementos seleccionados de Massimo Dutti e deixará de comercializarse en tenda propia.

O obxectivo desta operación é aumentar a súa visibilidade e aproveitar a penetración e proxección que Massimo Dutti ten desde hai anos en mercados internacionais como Estados Unidos, Canadá, México ou Turquía.

Ademais, Zara Man lanzou unha nova liña de pezas deportivas que vai estar dispoñible a partir do 30 de setembro.

Uterqüe, a cadea máis recente do grupo e que naceu en 2008, vende en 157 mercados, conta con tendas en 16 deles, e suma en España 28 establecementos, segundo consta na súa páxina web.

OPTIMIZACIÓN DE TENDAS E APOSTA POLA INTEGRACIÓN
De cara ás novas aperturas, o presidente de Inditex referiuse á tenda de Zara na Défense de París, un espazo de 5.000 m2 nunha soa planta que a converte nunha das maiores do mundo neste formato e que incorporará á súa vez un espazo para Zara Home.

Esta aposta pola integración e a optimización tamén se observa na rúa Preciados de Madrid, onde se reorganizaron as insignias dando lugar a unha tenda de Zara máis ampla e a un edificio insignia de Bershka de 2.700 m2.

Inditex, que ten actualmente o 99 % das tendas abertas, pechou o semestre con 6.654 establecementos tras a apertura de 92 novos en 27 mercados.

Nunha xornada na que tamén se coñeceron os resultados de H&M entre xuño e agosto, que tamén regresan a cifras positivas tras o peor da pandemia, Inditex cifrou nuns 900 millóns de euros ao ano os investimentos que acometerá no período 2020-2022. Este plan inclúe un investimento dixital de 1.000 millóns de euros ao longo destes tres anos.

A compañía, que pagará o 2 de novembro un dividendo de 0,35 euros por acción, tamén reforzou os seus compromisos de sustentabilidade co foco posto en lograr emisións netas cero en 2040 no canto de en 2050, reducir o consumo de auga un 25 % na cadea de subministración en 2025 e ter un 100 % de enerxía renovable nas súas instalacións para 2022.

Ao peche do mercado, as accións do grupo téxtil caeron un 1,66 % ata situarse en 29,68 euros, aínda que desde que comezou o ano revalorizáronse preto dun 15 %.

Comentarios