Inditex aterrará no emblemático Edificio España de Madrid con Zara, Zara Home e Stradivarius

Ocuparán 9.000 metros cadrados, o 65% da superficie comercial do inmoble
Recreación del edificio Plaza de España con las tiendas. INDITEX
photo_camera Recreación do edificio da Praza de España coas tendas. INDITEX

Inditex estreará coas súas marcas Zara, Zara Home e Stradivarius o seu último concepto de tenda na renovada Praza de España de Madrid, tras asinar un acordo con Inbest Socimi, empresa copropietaria do emblemático Edificio España en Gran Vía 84.

O xigante de Arteixo informou este martes de que as tres marcas sumarán 9.000 metros cadrados en dúas tendas ás que se accederá desde un aparcadoiro de nova creación e desde a praza, onde se están ampliado beirarrúas e accesos peonís e na que está prevista a plantación de máis de 1.300 árbores novas. En total, ocupará o 65% da superficie comercial do edificio España, aínda en obras.

O presidente de Inditex, Pablo Isla, destacou que esas dúas tendas vanse a converter nunha "referencia mundial do concepto de integración entre a tenda física e online". "Aquí resúmese de forma moi precisa a nosa estratexia: máxima calidade de espazo complementada coa incorporación das ferramentas tecnolóxicas máis eficientes para prestar a mellor calidade de servizo nunha contorna emblemática de máxima sustentabilidade", engadiu. 

Está previsto que as tendas abran ao longo do próximo ano e incorporarán tanto as novidades tecnolóxicas da plataforma integrada de tendas e online, que, segundo a firma, vai permitir prestar un servizo reforzado ao cliente complementado pola tenda de internet, como os últimos avances en sustentabilidade ambiental. 

Isla asegura que os establecementos serán "unha referencia mundial" dos conceptos de sustentabilidade e de integración entre tenda física e mundo online

Desta forma, Zara ocupará máis de 7.700 metros distribuídos en catro plantas, entre as que se inclúe unha planta soto que contará cun almacén que permitirá prestar servizo inmediato de reposición. As plantas unha e dúas ofrecerán as coleccións de muller, incorporando na primeira delas a nova sección de Cosmética Zara Beauty e a de recollida online, cun silo robotizado con capacidade de ata 1.500 pedidos. A planta tres estará dedicada á sección de cabaleiro e ao novo concepto de tenda de Zara Home, que divide os espazos como as estancias dun fogar. Na planta -1 estará a sección de neno. 

A tenda proporá ademais zonas de autocobro e contará coa experiencia Modo Tenda, que está dispoñible a través da app de Zara para todos os establecementos da marca en España. Xunto aos servizos de reserva de probadores e localización de artigos en tenda, prevé incorporar a nova función Pay&Go, que permitirá que os clientes adquiran as pezas con tan só escanealas a través do móbil. 

Stradivarius, mentres, contará con 1.200 metros en dúas plantas, con dous accesos desde a rúa. Disporá de Modo Tenda a través da aplicación móbil da marca e de zonas de autocobro. 

Comentarios