martes. 20.08.2019 |
El tiempo
martes. 20.08.2019
El tiempo

Inditex adianta a súa campaña de rebaixas, que comeza xa

Escaparate de una tienda de Inditex en periodo de rebajas. EFE
Escaparate de una tienda de Inditex en periodo de rebajas. EFE

Xeráronse ao redor de 190.000 empregos, un 6,8% máis que o ano anterior

Inditex (Zara, Oysho, Massimo Dutti, Berskha, Stradivarius e Pull&Bear) volveu a adiantar un ano máis a súa campaña de rebaixas de verán, que empezou xa nas súas tendas 'online' e que se iniciará este venres en todas as súas tendas, polo que non esperará ao 1 de xullo, data oficial do inicio das ofertas estivais. 

En concreto, o xigante da distribución española lanzou as súas promocións a partir das 22.00 horas na súa páxina web, onde preparou unha ampla gama de produtos a prezos "moi atractivos" e con descontos de ata o 50% en máis de 20.000 firmas. 

Na oferta comercial destacan artigos de moda, fogar, lecer e accesorios, incluíndo produtos de alta gama e firmas de prestixio. Entre os produtos máis demandados figuran os que compoñen o equipamento para as vacacións como bañadores e accesorios para a praia e a montaña, aínda que tamén destacan as pezas de moda, bolsos, zapatos e sandalias e outros complementos, así como produtos para o fogar. 

A cadea tamén fixo fincapé durante este período de rebaixas nas promocións dos departamentos que non son de moda, como en mobles de terraza e xardín, téxtil fogar, electrodomésticos, tecnoloxía e cultura e lecer, para que os clientes poidan gozar de descontos en todas as áreas do centro comercial.

ZARA, STRADIVARIUS E OYSHO LANZAN AS SÚAS REBAIXAS. O Grupo Inditex tamén deu o pistoletazo de saída ás rebaixas de verán nas respectivas webs das súas marcas, mentres que o venres ampliarase a todas as súas tendas. 

Desta forma, as rebaixas de Zara comezaron de forma oficial na súa web a partir das 22.00 horas. Con todo, os usuarios que teñan a súa 'app' teñen acceso prioritario a partir das 21.00 horas, igual que fará Zara Home. 

Pola súa banda, Pull&Bear, Stradivarius e Berskha empezaron os seus descontos ás 22.00 horas na súa web, aínda que desde a 'app' poderase ter acceso prioritario a partir das 20.00 horas. 

En Massimo Dutti xa empezaron as rebaixas na súa tenda 'online', con ata un 50% de desconto, mentres que Oysho empezou ás 20.00 horas con 'vendas privadas' e descontos de ata o 50%. 

A pesar do aumento das vendas 'online', a fin de semana do 6 e 7 de xullo perfílase como o día de maior afluencia de visitantes ás tendas e centros comerciais na campaña de rebaixas deste verán, segundo as previsións realizadas pola consultora ShopperTrak. 

En España, algunhas marcas como Cortefiel, Pedro del Hierro, Sfera (El Corte Inglés), El Ganso, H&M, Uniqlo, Mango, Scalpers, Women'Secret ou Bimba e Lola xa colgaron hai unha semana o cartel de rebaixas tanto nas súas tendas físicas como 'online' con descontos de ata o 50% nalgúns produtos, aínda que oficialmente non empecen até o vindeiro luns. 

Os 'retailers' aproveitan esta campaña de descontos para liquidar artigos sobrantes da temporada anterior, baixando gradualmente os prezos a medida que avanza o período de ofertas. 

Unhas rebaixas, que xerarán ao redor de 190.000 empregos, un 6,8% máis que o ano anterior, segundo datos de Adecco, mentres que o pequeno e mediano comercio prevé un lixeiro aumento das vendas que non superará o 3%, xa que considera que os consumidores cada vez atópanas menos atractivas. 
 

Inditex adianta a súa campaña de rebaixas, que comeza xa
Comentarios