Gadisa, entre as 22 empresas que se suman a un plan de emprego xuvenil

O obxectivo de firmas como a que dirixe Roberto Tojeiro é "axudar" a resolver o grave problema do paro entre os máis novos

Un total de 22 empresas do sector do gran consumo selaron o Pacto do Gran Consumo polo Emprego Xuvenil, co que pretenden reducir a taxa de paro xuvenil en España, que supera o 46% entre os menores de 25 anos, e fomentar a formación dual para facilitar a incorporación dos estudantes ao mercado laboral, xa que o 47% das empresas afirma que non atopa entre os universitarios os perfís adecuados durante os procesos de selección.

"Non pretendemos resolver o problema do paro soliños. Cremos que podemos axudar, pero non pretendemos ser a solución global", advertiu este xoves en rolda de prensa o presidente da asociación de fabricantes e distribuidores Aecoc, Javier Campo, que incidiu en que un dos obxectivos é incidir no déficit existente en formación dual.

As empresas que asinaron este pacto, liderado por Aecoc, foron Nestlé, Pepsico, Lidl, Heineken, Mercadona, Calidade Pascual, Grupo Dia, Eroski, Carrefour, Makro, Masymas, Unilever, Procter&Gamble, Mahou San Miguel, Grupo Siro, Campofrio, Gadisa, Diageo, Idilia Foods, Euromadi, Capsa Food e Grupo Ifa.

Comentarios