Hijos de Rivera lanza unha imaxe máis global para unha etapa de crecemento

O logo busca ser un selo de calidade para todos os produtos e mercados da compañía e reforzar o seu carácter diferencial
Ignacio Rivera, junto a las hermanas Yarza. EP
photo_camera Ignacio Rivera, junto a las hermanas Yarza. EP

Hijos de Rivera estrea imaxe. Cambia a estrela que ata agora protagonizaba o seu logotipo por unha renovada identidade corporativa coa que busca dar amparo a todos negocios dunha corporación que non só produce cervexa, aínda que esta sexa a súa principal actividade. Ademais de Estrella Galicia e Cervexas 1906, engloba marcas como Cabreiroá, Sidras Maeloc ou os viños de Ponte da Boga.

Así, a nova imaxe representa "unha gran árbore de produtos, empresas e mercados que aspira a actuar como un selo de calidade" global dun grupo familiar fundado fai 116 anos.

Reforzar a través da representación gráfica da empresa o seu "carácter diferencial" é outro dos obxectivos deste cambio, co que a compañía quere ademais marcar o inicio dunha etapa na que reforzará o seu crecemento.

Desde a súa fundación en 2011, Corporación Hijos de Rivera non deixou de expandirse. Hoxe intégrana 31 empresas e máis de 1.500 persoas, os seus produtos están presentes en máis de 70 países e a facturación supera os 600 millóns de euros anuais.

"Creamos a nosa identidade corporativa enraizada no que somos para seguir crecendo ao que seremos", sinala o presidente executivo, Ignacio Rivera: "Somos unha compañía complexa. O noso principal negocio é aínda a cervexa, pero non somos só unha corporación cervexeira. Producimos viños, sidras, augas minerais [...] necesitabamos reflectir este ámbito máis global", explica. E recorda a máxima que sempre defende: "Ou es diferente ou es máis barato e tes que rodearche de xente que teña ese propósito de diferenciarse".

O deseño da nova imaxe confiáronllo a dúas "das deseñadoras galegas máis exitosas do momento a nivel mundial", as irmás Marta e Eva Yarza, Premio Nacional de Deseño 2020 na categoría novas creadores, entre outros recoñecementos.

Inspiración na orixe e o seu carácter familiar e artesanal

As creadoras do novo logotipo de Hjijos de Rivera, fundadoras do estudo Yarza Twins, inspiráronse na orixe galega e o carácter artesanal da firma. A faísca para deseñalo xurdiu dos murais cerámicos da antiga sala de cocimiento situada no museo de Estrela Galicia na Coruña.

Unha semente, a clave

Alí atoparon unha figura a partir da cal identificaron unha semente, concepto crave no logo, que representa as raíces familiares da empresa e a orixe natural das materias primas que usa. Envólvea unha R de Rivera e o conxunto péchao unha H que representa ao grupo como preservadores do legado familiar.

Comentarios