Canto chegará a gastar cada persoa nas rebaixas?

Esta é a pregunta do millón que se fan nos comercios, que comezan este mércores de forma oficial as rebaixas de verán. O sector augura un aumento das vendas respecto á campaña do ano pasado
Varios viandantes pasan junto a un cartel de rebajas de un centro comercial en Madrid en el primer día de la campaña de verano
photo_camera Varios viandantes pasan junto a un cartel de rebajas de un centro comercial en Madrid en el primer día de la campaña de verano

Os directivos dos grandes almacéns, que comezan este mércores de forma oficial as rebaixas de verán, fanse desde esta mañá a pregunta do millón: Canto se gastará cada persoa nesta campaña que durará dous meses?, aínda que esperan que a tendencia positiva das vendas deste inverno se confirme.

Esa pregunta fáisea, entre outros, o director de El Corte Inglés de Preciados Callao, Enrique Hidalgo, uns grandes almacéns que como cada ano, por este período, abriron as súas portas para comezar unha nova campaña estival, na que funcionan "moi ben comercialmente".

E esperan confirmalo, especialmente, logo duns anos no que se notou "un pouquiño un baixón no consumo", aínda que son conscientes de que "desde o último inverno reactivouse", polo que confían que as rebaixas "confirmen a tendencia positiva".

Afrontan o día "con moito optimismo, con moitas ganas e con alegría" porque este mércores nos centros desta cadea repartidas por toda España van recibir máis de dous millóns de persoas, e en concreto o que el dirixe visitarano preto de 100.000.

O certo é que para os comerciantes "é moi difícil calcular o que vai gastar un cliente medio", aínda que saben que a cantidade vai ser notablemente superior con respecto a outros meses porque "a xente espera a gastalo agora".

Así o fai Óscar, un rapaz que acudía á primeira hora desta mañá a este almacén do centro de Madrid para "renovar os bañadores" e niso adoita deixar cada ano máis de 50 euros.

Natividad: "Hai que controlar o que se gasta porque o diñeiro non dá para tanto. Poucas veces gasto máis do que penso"

Pero tamén se permite algún capricho: "Se vexo algo que me guste, si mo compro, e normalmente pasa", di sorrindo.

Máis "remirada" co diñeiro, preto de Óscar, é Natividad, que na planta de señoras repite, cando se a pregunta, que "hai que controlar o que gasta cada un".

Esta "veterana das rebaixas" adoita vir ano tras ano gastar os vales que vai acumulando por compras. Este mércores ten un de 20 euros e vaise directa á sección de camisetas, porque lle encantan.

É fiel ao centro, pero tampouco é de vir moitas veces porque "o diñeiro non dá para tanto", e ademais ela mantén que tamén se poden comprar cousas noutros sitios", non só nos grandes comercios .

"Hai que controlar o que se gasta. Poucas veces gasto máis do que penso", insiste Nati.

Tamén leva o diñeiro calculado Carmen, outra moza que gasta entre 50 e 100 euros en rebaixas, segundo vai vendo as cousas, se lle gustan máis ou menos.

E teno claro: "Adoito comprar pouco en rebaixas, non me paso... Adoito comprar cousas de verán para esta tempada que non comprei antes e que agora vexo que están rebaixadas e máis baratas".

Carmen: "Adoito comprar cousas de verán para esta tempada que non comprei antes e que agora vexo que están rebaixadas e máis baratas"

Carmen, xa que logo, axústase bastante ás recomendacións que este mércores fai a Organización de Consumidores e Usuarios (OCU).

Aconsella elaborar listas coas compras necesarias co fin de evitar as compras impulsivas ou a influencia da publicidade así como a identificación do prezo orixinal xunto ao desconto nos produtos rebaixados.

Tamén recorda o que establece a lei de Comercio Minorista, que os artigos deben pertencer á oferta habitual do comercio durante un mes como mínimo e coa mesma calidade que presentaban antes de aplicarlles o desconto.

A Federación de Usuarios Consumidores Independentes (FUCI), tamén fixo fincapé nestes consellos no terceiro ano coas rebaixas liberalizadas, que fixo que moitos comercios as adiantasen, aínda que outros, como os que as comezan este mércores, respectan o tradicional período do 1 de xullo ao o 31 de agosto.

A federación espera que polo menos se venda un 5% máis que o ano pasado e prevé tamén que a canle online con vendas siga crecendo aínda máis.

A Confederación de Asociacións de Consumidores e Usuarios de Madrid recorda que se poden pagar as compras con tarxeta de crédito, salvo advertencia en sentido contrario, nun lugar visible da tenda, aínda que as que ofrecen este servizo durante todo o ano non poden negarse a ofrecelo en rebaixas.

Comentarios