A comida rápida párase: Erte de Burger King para 14.000 empregados e McDonald's concretará medidas

Ambas as cadeas pechan todos os seus restaurantes e cancelan o seu servizo de repartición a domicilio
La hamburguesa, barata y calórica. EP
photo_camera Unha hamburguesa. EP

Burger King anunciou que procederá a presentar un Expediente de Regulación Temporal de Emprego (Erte) en España, onde conta cun persoal de 14.000 persoas, tras o peche de todos os seus restaurantes e a cancelación do seu servizo de repartición a domicilio para loitar contra a propagación do coronavirus e tras decretarse o estado de alarma en España.

En concreto, a multinacional precisou nun comunicado que presenta este Erte ata que se restableza a normalidade no país. "Esta decisión foi adoptada tras valorar as mellores alternativas para manter o emprego axiña que como finalice esta situación e garantindo a estabilidade da compañía", sinalaron.

Burger King confirmou tamén este luns o cesamento do servizo a domicilio que a cadea mantivo nos últimos días, tras o peche de todos os seus restaurantes o pasado venres.

Tras a declaración do estado de alarma e as dificultades para manter o servizo, a cadea valorou esta decisión como "a mellor opción" para protexer a empregados e clientes nunha situación de urxencia sanitaria excepcional e recomendou a todos os franquiciados da marca o cesamento do servizo. 
Burger King quere trasladar unha mensaxe de agradecemento a todos os seus empregados polo "esforzo realizado" nestes "difíciles momentos" e a total confianza en que a marca retomará a súa actividade habitual o máis axiña posible, unha vez lógrese deter a propagación do virus.

McDonald's tamén pecha

Pola súa banda, McDonads tamén anunciou o peche dos seus restaurantes, así como a cancelación da repartición a domicilio. No entanto, esta cadea de comida rápida non anunciou, de momento, que medidas concretas tomará sobre o seu persoal.

O director xeral de McDonald's España, John Alves, dirixiuse aos empregados a través dun comunicado no que chamou á responsabilidade e á unidade e recalcou que, aínda que a compañía manteña os seus restaurantes pechados de xeito temporal, "é importante" permanecer "unidos" e traballar "de forma coordinada para prepararnos para o momento no que podamos volver ofrecer a experiencia McDonald's aos nosos clientes", reza o escrito.

Comentarios