Sergio Vallejo di adeus aos rallyes de "forma profesional"

"Non seguirei no Nacional de terra, porque non gozo, e ao de asfalto non volverei", anuncia o piloto de Meira
El meirego Sergio Vallejo. ARCHIVO
photo_camera O meirego Sergio Vallejo. ARQUIVO

"De rallyes é difícil que faga algo máis". Así de taxativo mostrouse Sergio Vallejo, unha das grandes referencias do motor en España e que deixará ao carón o volante. O piloto de Meira di adeus ao Nacional de Terra, onde competira as dúas últimas tempadas, e tampouco volverá ao campionato de España de asfalto, onde a nova regulamentación e a redución da potencia dos vehículos impediría participar ao meirego co seu Porsche, coche que puxo á venda.

"De momento vou parar un pouco. Non me gusta dicir que sexa un parón definitivo, porque nunca sabes que pode pasar, pero a día de hoxe o primeiro é vender o coche e logo xa veremos", declarou Vallejo, de 51 anos. "Non seguirei no Nacional de terra en 2020. De rallyes é difícil que faga algo máis. Podo facer algunha cousa esporadicamente, pero do xeito actual, de forma profesional, xa non", engadiu o campión de España de asfalto en 2009 e 2014.

"Agora mesmo non teño pensado probar con outro coche. Se me sae algo ou alguén me oferta algo pois si, poderíamo pensar, pero agora mesmo non teño nada".

A imposibilidade de poder competir co seu Porsche 997 GT3 no Nacional de Asfalto xunto co desánimo desta tempada en asfalto levouno a tomar a decisión do seu adeus. "O motivo principal é que o único coche co que mo paso ben e gozo é co Porsche, pero na terra, ao ser tracción traseira, non é posible estar diante. E no asfalto puxeron unha limitación para a reducir a potencia e así tampouco é tan agradable de conducir", indicou o de Meira.

"Agora mesmo non teño pensado probar con outro coche. Se me sae algo ou alguén me ofreta algo mo podería pensar"

"Nos últimos dous ou tres rallyes do Nacional de Terra os tramos estaban máis rotos que o ano anterior e cando tes que tirar do coche e non podes correr a lume de biqueira pois iso desanimoume un pouco. Apetecíame facer asfalto e preguntei á Federación se sería posible que quitasen a limitación da potencia pero dixéronme que non e entón decidín vender o coche. O que tiña que facer xa o fixen", valorou.

Sergio Vallejo seguirá ligado ao mundo do motor. Ademais, manterá a escuadra Vallejo Rácing e potenciará unha das súas iniciativas, ofrecer formación de pilotaxe a través da Academia Galega de Seguridade. "Seguirei vinculado ao motor e seguirá Vallejo Rácing. Temos unha nave no Ceao e facemos traballo para outros pilotos. Tamén facemos cursos de condución na Academia Galega de Seguridade a policías ou gardas civís e que estamos a tratar de potenciar agora. A ver se conseguimos que nos deixen realizar esta actividade no circuíto de Outeiro de Rei, porque agora estamos a dar os cursos en Forcarei, As Pontes... Intentaremos ir máis por ese apartado, porque é algo que a min me gusta moito".

Seguirei vinculado ao motor e seguirá Vallejo Rácing

Onde non estará será un cargo federativo. "Tiven peticións de moita xente que me animaba para que me presentase á Federación Galega ou á española, pero non é algo que me chame. A política non me gusta moito, prefiro facer outras cousas como os cursos", sinala.

[Vallejo, co trofeo ao Mellor Deportista Lucense de 2014. XESÚS PONTE]

Vallejo, co trofeo ao Mellor Deportista Lucense de 2014. XESÚS Ponche

O Dakar é unha das súas aspiracións
Sergio Vallejo podería ter no Dakar a súa próxima aventura ao volante. Participar no rallye máis coñecido do mundo é unha vella aspiración, que probará este mes de xaneiro como piloto do coche de prensa de Ssangyong, a marca coa que participa o seu irmán Diego xunto a Óscar Fuertes.

"Este ano irei ao Dakar no coche de prensa de Ssangyong. Non é correr, pero polo menos estarei na carreira", afirma Sergio Vallejo. "Cando me ofreceron ir co coche de prensa non mo pensei. É unha forma moi boa de ver a carreira desde dentro, aínda que non fagas a especial, polo menos convives co rallye e vívelo. O coche de prensa vai como un coche de competición e pode entrar á especial, aos tramos cronometrados, dormes no vivac (campamento da carreira)... é case como competir sen que márquenche tempo", valorou.

BUSCAR ORZAMENTO. "Sempre me atraeu esta carreira, pero é difícil participar porque os prezos son altos. É moi difícil conseguir patrocinio para poder acudir ao Dakar. Pero este ano vereino desde dentro e logo xa veremos se intento conseguir orzamento ou que", concluíu o piloto de Meira.

Comentarios