O Río Breogán presentou este martes a súa campaña de abonados de face á tempada 2021-2022. O club lucense mantén os prezos dos carnés con respecto á última tempada en ACB, e os descontos por tramos de idade ou cónxuxe dependerán da zona da bancada.
O club ten o obxectivo de "recuperar" os 4.500 abonados: "Somos optimistas. No playoff metemos 1.500 en cada partido e non houbo nin un só caso de covid", precisou Tito Díaz na presentación.
Díaz explicou que desde a ACB transmitíronlles que podería empezar a tempada cun 75 por cen de aforamento no Pazo dous Deportes de Lugo.
DESCONTOS. Así, os cónxuxes terán un 16,2 por cen, os fillos un 7,2 e os desempregados, un 12 por cen.
A campaña comezará o xoves, aínda que podería adiantarse por internet ao mércores pola tarde, e na primeira fase será de renovación de abonos ata o 15 de agosto.
O 23 dese mesmo mes abrirase a campaña para novas altas e o club espera que a afección responda despois do ascenso e de crear "un equipo ilusionante".
Ademais, os socios poderán financiar o seu abono sen intereses a través da entidade financeira Abanca, apuntou o director xeral do Breogán.
FICHAXES. O director xeral do Río Breogán, Tito Díaz, amosouse orgulloso das fichaxes que pechou o club e afirmou que se atrevería a dicir" que van ser xogadores "importantes" na liga Endesa.
Díaz dixo que o obxectivo para confeccionar o persoal era darlle "continuidade á metade" dos xogadores que lograron o ascenso "e incorporar 5 ou 6 novos".
"De momento, estamos moi contentos coas incorporacións. Son xogadores que van ser importantes no Breogán e atreveríame a dicir que van ser importantes na liga. O Breogán é un equipo atractivo, non economicamente se cadra, pero si porque ten detrás unha cidade de baloncesto", precisou.
Con Paco Olmos como novo adestrador, o Breogán pechou as fichaxes de Trae Bell-Haynes Dzanan Musa e Rasid Mahalbasic e agora busca un "escolta tirador e unha á pivote o
"Con eses dous completariamos o persoal, pero sempre abertos ao mercado", comentou o exentrenador do conxunto lucense.