Lunes. 19.11.2018 |
El tiempo
Lunes. 19.11.2018
El tiempo

Prado sofre en Turquía pero conserva o liderado

Prado, en Turquía. RAY ARCHER
Prado, en Turquía. RAY ARCHER

O galego lucense tocouse na primeira manga con Jonass e acabou terceiro ► Na segunda, dolorido, foi sétimo

Todo guiso necesita unha dose de picante. Moito máis cando o ingrediente principal é o deporte do motocrós. O campionato do mundo que lideraba amplamente o lucense Jorge Prado e que está xa na súa recta final viuse salpicado de tensión polo accidente no que se viron involucrados os dous máximos favoritos ao título, o galego e o seu compañeiro Pauls Jonass.

Cando todo apuntaba a un posible nova vitoria do rapaz español, a súa manobra de adiantamento terminou co letón polo chan e Prado golpeado nas costas pola roda dianteira de Jonass. Contrariados e doloridos, ambos deixaron o camiño libre para o primeiro triunfo do ano de Thomas Covington. Jonass cedeu varios puntos na primeira manga pola caída, pero os recuperou con fartura na segunda polos problemas físicos que sufría o lucense.

O Gran Premio de Turquía na afastada localidade de Afyon e sobre un circuíto totalmente artificial, construído para a ocasión, espertaba certos temores entre os pilotos que se xogan os respectivos títulos. No caso de Prado, o seu obxectivo era salvar a cita sen contratempos para chegar con vantaxe suficiente ás carreiras de Assen e Imola.

Durante toda a fin de semana o lucense mostrouse moi rápido nunha pista con moitos saltos e bastante rápida. Foi terceiro nos cronos e segundo na clasificatoria sen arriscar demasiado. A máxima tensión estaba reservada para o domingo.

Na primeira manga, o español non saíu tan ben como outras veces e foi superado por Covington e Jonass. Tras tomarse as primeiras voltas con cautela, empezou a rodar rápido, superou ao americano e foise cara ao letón.

O toque entre Prado e Jonass desatou tamén a tensión dentro do equipo e entre os afeccionados dun e outro piloto por ver quen era o culpable

Prado era neses momentos o piloto máis rápido, en cada sector recortáballe tempo a Jonass e inventaba trazadas con liñas máis rápidas en moitas curvas. Ao paso por boxes a súa pizarra testemuñábao, "Pass now" (adianta agora), e un par de voltas despois, o galego buscou a oportunidade, emparellouse ao seu compañeiro no salto de meta e meteuse por dentro no salto da seguinte curva, con tan mala sorte de que Jonass cruzouse e as motos chocaron no aire.

Prado puido seguir recto, tras recibir un forte golpe nas costas, e volver á pista pouco despois en terceira posición, pero o báltico foise ao chan perdendo seis postos. O lance desataba tamén a tensión dentro do equipo e entre os afeccionados dun e outro piloto por ver quen era o culpable.

Quizais Prado foi demasiado fogoso e precipitouse nun adiantamento innecesario, quizais desde o box debían mandarlle outro tipo de mensaxe, pero tamén Jonass podía evitar cruzarse e ser máis "permisivo" co seu compañeiro. "Eu ía máis rápido e busquei o oco para pasarlle; el probablemente non me viu e golpeoume por detrás. Sábeme mal o que pasou porque a ninguén lle gusta que haxa caídas, pero é un incidente de carreira, deixémolo aí", dixo Prado. 

O que pescou nese río revolto foi Thomas Covington, que levou a manga por diante de Hunter Lawrence e do propio Prado, que aínda que seguiu rodando rápido, xa non puido reducir a vantaxe perdida. Jonass terminou a manga en sexta posición.

"Só pensaba en terminar a manga, ía agarrotado, con fortes dores no pescozo e as costas. Por sorte non teño nada"

Na segunda manga non houbo lugar para a tensión e nesta ocasión a fortuna sorriu ao actual campión. Covington, que saíra primeiro e estaba en condición de conseguir o dobrete, foise ao chan ao final da manga deixando o camiño libre para que Jonass se vingase de Jorge.

O galego, moi dolorido nas costas e co pescozo contracturado sufriu o indecible, cedendo posicións ata terminar sétimo. Prado subiu ao podio a recoller a súa placa vermella de líder e marchouse a ver o seu fisio: "Só pensaba en terminar a manga, ía agarrotado, con fortes dores no pescozo e as costas. Por sorte non teño nada e espero estar ben tras uns días de descanso en casa".

Tras esta intensa xira de verán, os pilotos terán un fin de semana de descanso antes de afrontar a penúltima proba do Mundial os días 15 e 16 de setembro no TT Motodrom de Assen, a catedral do motociclismo que cada ano se enche de area nestas datas para acoller un excitante Gran Premio de Holanda.

Prado coñéceo moi ben; sobre a súa area tivo o seu debut no Mundial hai dous anos con podio incluído e conseguiu a vitoria o ano pasado. Se Assen segue sendo o talisman do galego poderá apontoar ou ampliar esa vantaxe de 24 puntos para conseguir o primeiro título Mundial de MX2 dun piloto español.

Prado sofre en Turquía pero conserva o liderado
Comentarios