A encrucillada do Ángel Carro: a bancada portátil non quere irse

O Lugo poderá manter a bancada supletoria do Fondo Sur cun tamaño máis reducido e renunciar temporalmente a facela fixa

2019061814254895400
photo_camera 2019061814254895400

A reforma do Ángel Carro marcará a folla de ruta do Lugo este verán. Mentres a mellora da iluminación parece unha cuestión de obrigado cumprimento por mandato da Liga de Fútbol Profesional (LFP), o proxecto de converter a bancada supletoria do Fondo Sur nunha fixa podería acabar nun caixón para deixar as cousas nunha situación similar á actual.

Desde o club falouse no último ano de levar a cabo a construción dun Fondo Sur cunha estrutura permanente, sen o andamiaxe actual. Con todo, nas oficinas branquivermellas modificouse este escenario nas últimas datas.

O alto custo da obra -ao redor dun millón de euros e que correría a cargo do club polo convenio asinado en 2014 coa propietaria do campo, a Xunta de Galicia-, xunto cos problemas loxísticos que suporía levala a cabo ao mesmo tempo que outras modificacións necesarias -a iluminación-, poderían conducir ao club a manter a bancada supletoria, aínda que esta de menor tamaño.

A iluminación, obra necesaria e esixida pola liga, obrigaría á entidade a reforzar a estrutura do teito para evitar problemas

A opción sería desmontar a actual estrutura e colocar unha máis pequena, que non alcance a beirarrúa situada na avenida da Fábrica da Luz, e que podería non ter teito.

Esta decisión facilitaría ao Lugo aforrar o investimento inicialmente previsto para poder utilizala nos restantes labores proxectados no campo e na confección do persoal que competirá en Segunda División na 2019-2020.

Evitar a construción dunha bancada fixa suporía poder vender abonos para esa zona do campo sen medo a que, no caso de que a obra se estendese no tempo e alcanzase a próxima campaña, os socios do Fondo Sur tivesen que ser recolocados a outras partes do estadio.

Ademais, se os traballos dunha hipotética bancada fixa estendésense moito no tempo podería facer que incluso o club non puidese vender billetes para esa parte do campo.

ILUMINACIÓN NECESARIA. A reforma que será necesario afrontar é a da iluminación. O Ángel Carro non cumpriría coa calidade lumínica mínima esixida pola LFP, polo que o organismo que preside Javier Tebas obriga a unha mellora imprescindible no estadio lucense.

A instalación de novos focos tería que facerse -como sucedeu, por exemplo, en Riazor ou Balaídos- nas viseras que cobren as bancadas do Ángel Carro. Ademais, deixaríanse de utilizar as torres actuais. Esa reforma esixe un reforzo do teitume para que non haxa risco de que se poida vir abaixo polo peso que levaría esa nova instalación, o que elevaría o tempo e o custo da obra, que se situaría a preto dos 900.000 euros.

Cambiar a iluminación e reforzar o teito coa tempada empezada obrigaría tamén a recolocar aos socios onde se realicen os traballos, co que, de levarse a cabo ao mesmo tempo a construción dun Fondo Sur fixo cos seguidores desa zona noutras bancadas, podería supor un overbooking no Ángel Carro.

Todas estas obras debe acometelas o Lugo do seu propio peto, xa que a firma do convenio coa Xunta -propietaria do estadio- o 5 de maio de 2014 -vixente durante 10 anos (ata 2024) e prorrogable por 25 máis- obriga ao club a facer "fronte a todos os gastos de conservación, reformas, limpeza e seguridade necesarios no campo" a cambio de non pagar un canon alto polo seu uso.

O club, que garda silencio, negocia co goberno autonómico un acordo para poder cofinanciar as obras no Ángel Carro.

Máis en Deporte Local Lugo
Comentarios