Clasificación oficial do GP de Holanda

Rossi consegue en Assen a súa primeira vitoria no Mundial

Marc Márquez, o mellor español do día, subiuse ao podio ao cruzar a liña de meta en terceira posición
Valentino Rossi celebra su victoria en el GP de Holanda
photo_camera Valentino Rossi celebra su victoria en el GP de Holanda

O italiano Valentino Rossi (Yamaha YZR M 1) reencontrouse coa vitoria ao imporse no Gran Premio de Holanda de MotoGP que se disputou no circuíto de Assen e aumentou así as súas estatísticas deportivas ata 115 vitorias durante un espazo de tempo que xa é de vinte anos e 314 días.

Rossi soubo xestionar á perfección a carreira para vencer por diante do seu compatriota Danilo Petrucci (Ducati Desmosedici GP17) e do español Marc Márquez (Repsol Honda RC 213 V).

O italiano Andrea Dovizioso (Ducati Desmosedici GP17) é agora o novo líder do mundial, con 115 puntos, ao non puntuar por caída, o español Maverick Viñales (Yamaha YZR M 1), con Rossi terceiro a 7 puntos e Márquez cuarto a once puntos.

Tal e como fixese nos adestramentos o francés Johann Zarco non fallou na saída e tras o seu ronsel levou a Marc Márquez e a Valentino Rossi, aínda que ao termo do primeiro xiro contaba con seis décimas de segundo de vantaxe.

A elección dos pneumáticos ía ser determinante no desenvolvemento da carreira e mentres que Rossi optou por un composto intermedio diante e duro detrás, o francés, practicamente coa mesma moto, montou compostos brandos en ambas as rodas e o de Repsol Honda os intermedios.

Esa elección de pneumáticos e a aparición da choiva nalgún momento da carreira debían ser os factores externos que podían condicionar dalgún xeito unha carreira na que enseguida se formou un grupo de cabeza con Zarco, Márquez, Rossi e o italiano Danilo Petrucci.

Maverick Viñales, líder do mundial antes da carreira de Assen e con problemas durante os adestramentos que lle relegaron á undécima praza, non mellorou demasiado ao apagarse o semáforo e ao termo da segunda volta era décimo, o que lle afastaba practicamente de xeito irremisible da loita polo podio, aínda que aos poucos foi desfacéndose de rivais e na volta sete xa era oitavo.

Na cabeza, Johann Zarco mantívose firme no liderado seguido coma se fosen as súas sombras por Márquez, Rossi e Petrucci, que xa tiñan 2,5 segundos sobre o grupo perseguidor, no que estaba Viñales, que na volta oito colocouse sétimo tras superar ao italiano Andrea Iannone (Suzuki GSX RR) e rodando tres décimas de segundo máis rápido que o cuarteto de cabeza.

Rossi superou a Márquez na apurada de freada de final de recta ao comezo do undécimo xiro para porse segundo e nesa mesma volta Viñales superou ao británico Scott Redding (Ducati Desmosedici GP16) para porse quinto e intentar a caza do cuarteto escapado.

Unha volta máis tarde, na duodécima, dobre golpe de efecto, Rossi supera a Zarco e este, nun intento de manter a praza acábase tocando co italiano e ten que levantar a moto, momento no que tamén lle pasou Marc Márquez, que se puxo tras o rebufo da Yamaha do italiano, mentres por detrás Maverick Viñales caeu na variante de entrada a meta, o que deixaba o liderado do mundial en mans dos seus inmediatos rivais.

Petrucci foi o seguinte protagonista ao superar a Márquez para intentar porse tras o rebufo de Rossi, quen na décimo sexta volta apenas contaba con seis décimas de segundo de vantaxe e con dez voltas para o final nada estaba decidido, aínda que a carreira íase quedando sen protagonistas polas caídas, tamén, dos ingleses Bradley Smith (KTM RC 16) e Sam Lowes (Aprilia RS GP) e o español Álvaro Bautista (Ducati Desmosedici GP16).

A oito voltas do final os comisarios de pista comezaron a mostrar bandeira branca pola aparición da choiva nalgúns puntos que permitía a entrada dos pilotos ao seu taller para cambiar de moto.

O francés Johann Zarco foi o primeiro en entrar a cambiar de moto mentres Rossi aguantaba o envite de Petrucci e o italiano Andrea Dovizioso (Ducati Desmosedici GP17), que en canto comezou a chover creceuse e entón producíronse unha serie de escarceos co resto de contendentes polo liderado da carreira, aínda que non tardaron moito en destacarse Rossi e Petrucci de Dovizioso e Márquez para dirimir entre eles ao vencedor en Holanda.

Rossi soubo xogar con mestría as súas bazas para adxudicarse a vitoria 115 da súa carreira deportiva e a primeira de 2017 posto que non vencía un gran premio desde Cataluña en 2016.

Xunto a Rossi no podio acabaron o seu compatriota Danilo Petrucci e o español Marc Márquez.

Aleix Espargaró colocou o seu Aprilia RS-GP na décima praza, por diante da KTM RC 16 do seu irmán Pol, con Esteve Perico Rabat (Hona RC 213 V), duodécimo e Dani Pedrosa (Repsol Hondda RC 213 V), décimo terceiro.

Jorge Lorenzo (Ducati Desmosedici GP17), que foi un dos pilotos que entrou a cambiar de moto nas voltas finais, sucumbiu ás condicións meteorolóxicas e do fin de semana para concluír nunha discreta décimo quinta praza, por diante de Héctor Barberá (Ducati Desmosedici GP16) e Alex Rins (Suzuki GSX RR).

Comentarios