Quartararo, inalcanzable, suma o seu quinto triunfo en moto GP

Alex Rins e Aleix Espargarón completaron o podio
El francés Fabio Quartararo. EFE
photo_camera O francés Fabio Quartararo. EFE

O francés Fabio Quartararo (Yamaha YZR M 1) mostrouse inalcanzable para os seus rivais no Gran Premio de Gran Bretaña de MotoGP que se disputou este domingo no circuíto de Silverstone e sumou a súa quinta vitoria da tempada, que lle permite ser aínda máis líder do campionato.

A Quartararo acompañáronlle no podio os españois Alex Rins (Suzuki GSX RR) e Aleix Espargaró (Aprilia RS-GP) -que dá así o primeiro podio da súa historia ao fabricante de Noale-, e agora conta con 206 puntos na clasificación provisional, 65 puntos máis que o español Joan Mir (Suzuki GSX RR), quen coa novena praza en Silverstone colócase segundo do campionato por diante do italiano Francesco Pecco Bagnaia (Ducati Desmosedici GP21), que acabou décimo cuarto.

O británico Lin Jarvis, Director Deportivo do equipo Yamaha, confirmou minutos antes da disputa da carreira de MotoGP os que eran os plans do fabricante xaponés ata o final da tempada e para 2022 tras a marcha precipitada do español Maverick Viñales e que pasan por ascender ao italiano Franco Morbidelli do equipo satélite ao oficial, novamente xunto ao francés Fabio Quartararo, como xa estiveron en 2020.

Ademais da incorporación de Morbidelli ao equipo oficial, Lin Jarvis confirmou as negociacións co tamén italiano Andrea Dovizioso, quen tras o seu ano sabático podería regresar a partir de Misano Adriático, en setembro, á competición no oco deixado por Morbidelli e xunto a Valentino Rossi ata o final da tempada e cun novo compañeiro de equipo para 2022 que aínda non está confirmado.

Chegado o momento, todos optaron polo pneumático intermedio dianteiro e traseiro

A elección dos pneumáticos foi unha das decisións máis importantes para a carreira británica por iso é polo que se puidese observar a algúns pilotos, os máis indecisos, que desmontaran as rodas das súas motos ao chegar á formación de saída para esperar ata o último momento para tomar unha decisión.

Chegado o momento, todos optaron polo pneumático intermedio dianteiro e traseiro, aínda que no que aos dianteiros refírese cambiaron de opinión no último momento para pór o composto brando o francés Fabio Quartararo (Yamaha YZR M 1), o español Joan Mir (Suzuki GSX RR), o xaponés Takaaki Nakagami (Fonda RC 213 V) e o italiano Pecco Bagnaia.

No caso do pneumático traseiro, salvo o francés Johann Zarco (Ducati Desmosedici GP21), que optou polo composto duro traseiro, o italiano Enea Bastianini (Ducati Desmosedici GP20), o xaponés Takaaki Nakagami (Fonda RC 213 V) -que se levantou cunha molesta gastroenterite- e o español Pol Espargaró (Repsol Fonda RC 213 V), que se decidiron polo composto brando traseiro, aínda que no último momento uníronse a este grupo tanto Marc Márquez (Repsol Fonda RC 213 V), como Alex Márquez (Fonda RC 213 V), o resto montou o composto intermedio.

Non fallou na saída Pol Espargaró, que saíu como un auténtico mísil, co seu irmán Aleix Espargaró (Aprilia RS-GP) tras o seu ronsel ademais do italiano Pecco Bagnaia e o propio Marc Márquez, pero na curva nove desa primeira volta o piloto de Repsol Fonda viuse involucrado nunha caída xunto ao tamén español Jorge Martín (Ducati Desmosedici GP21) -ambos se excederon en varias ocasións neses instantes- e ningún dos dous puido continuar a carreira.

Un erro de Pol Espargaró permitiu a Quartararo acceder ao liderado cun bonito interior do francés

Pol Espargaró tirou con forza neses metros iniciais pero ao seu ataque respondeu sen problemas o seu irmán Aleix coa Aprilia RS-GP, para intentar comandar a carreira no terceiro xiro, aínda que se coou nunha curva e non puido co seu irmán, que mantivo o liderado á fronte dun grupo de seis pilotos no que ademais deles estaban Quartararo, Bagnaia, o australiano Jack Miller (Ducati Desmosedici GP21) e o español Joan Mir (Suzuki GSX RR), co seu compañeiro de equipo Alex Rins (Suzuki GSX RR), un pouco máis atrás.

Co piloto de Repsol Fonda firme na primeira praza, por detrás tanto Quartararo como Bagnaia superaron a Aleix Espargaró na cuarta volta, aínda que o de Aprilia conseguiu devolverlle o adiantamento ao de Ducati para intentar porse tras a Yamaha do líder do mundial 2021.

Un erro de Pol Espargaró permitiu a Quartararo acceder ao liderado cun bonito interior do francés, que non dubidou en aproveitar a porta que lle deixou aberta o español.

A partir de aí, na sexta volta, cambio de ritmo de Fabio Quartararo, con volta rápida de carreira incluído, ante o que non reacciona Pol Espargaró, que se ve adiantado polo seu irmán Aleix para intentar este neutralizar o tirón do líder do mundial, por entón xa dun segundo.

Pol Espargaró acabou na quinta posición, con Iker Lecuona (KTM RC 16) sétimo, Alex Márquez oitavo e Joan Mir noveno

O ataque de Fabio Quartararo puxo a todo o grupo de cabeza en ringleira, con Aleix Espargaró, Pol Espargaró, Alex Rins, Joan Mir, Pecco Bagnaia e Jack Miler no grupo perseguidor do líder, e xa máis atrás un dúo formado por Alex Márquez e o italiano Valentino Rossi (Yamaha YZR M 1).

Pol Espargaró foi perdendo algo de ritmo co paso das voltas e por iso que no oitavo xiro superáselle un Alex Rins que cada vez rodaba máis rápido sobre un trazado no que el fora en 2019 o último gañador e no décimo quinto fixo o propio o australiano Miller.

O vencedor da carreira británica xa tiña propietario, salvo erro humano ou avaría mecánica en Fabio Quartararo, o seu quinto triunfo do ano, mentres que por detrás Aleix Espargaró intentou frear, infructuosamente, os ataques de Alex Rins para garantirse o segundo banzo do podio, pero o de Suzuki superoulle no duodécimo xiro.

Aleix Espargaró aguantou tras o rebufo da Suzuki de Rins, en tanto que por detrás fóiselles achegando Jack Miller, que se enganchou a eles a menos de catro voltas do final para dirimir entre eles o resto de banzos do podio, o primeiro dos cales foi para Rins, con Espargaró terceiro tras uns bonitos e espectaculares adiantamentos entre el e Miller.

Pol Espargaró acabou na quinta posición, con Iker Lecuona (KTM RC 16) sétimo, Alex Márquez oitavo e Joan Mir noveno.

Máis en Deporte General
Comentarios