Dovizioso referenda a súa despedida de Ducati cunha vitoria

Pol Espargaró acabou polos chans na curva catro nun incidente no que se viu involucrado co tamén piloto de KTM, o portugués Miguel Oliveira
El piloto italiano Andrea Dovizioso. EFE
photo_camera O piloto italiano Andrea Dovizioso. EFE

O italiano Andrea Dovizioso (Ducati Desmosedici GP20) referendou o anuncio da súa despedida do fabricante italiano cunha vitoria en solitario no Gran Premio de Austria de MotoGP, que se disputou no circuíto Red Bull Ring de Spielberg, por diante do español Joan Mir (Suzuki GSX RR) e do australiano Jack Miller (Ducati Desmosedici GP20).

Miller sorprendeu a todos os seus rivais na saída para tomar uns metros de vantaxe sobre a Ducati oficial do italiano Andrea Dovizioso e tamén respecto ao español Pol Espargaró (KTM RC 16), mentres que todas as Yamaha quedaron algo atrasadas.

Ao termo da primeira volta, a vantaxe de Miller non era significativa e tanto Dovizioso como Espargaró estaban tras o seu ronsel pero tamén Joan Mir co seu Suzuki GSX RR, que fixo unha moi boa saída, e tras o seu ronsel chegou o tamén español Maverick Viñales (Yamaha YZR M 1), autor da "pole position" pero que non estivo demasiado avezado no momento da saída.

Un pouco máis atrás, o francés Fabio Quartararo (Yamaha YZR M 1) esforzouse por intentar alcanzar ao quinteto de cabeza e non era o único xa que desde máis atrás o surafricano Brad Binder (KTM RC 16), vencedor do Gran Premio da República Checa, esforzábase por chegar ata o grupo de cabeza.

Ao final dese xiro Pol Espargaró adiantou a Jack Miller para ser el quen marcase o ritmo con volta rápida de carreira incluída

Non foi ata a cuarta volta cando Pol Espargaró puido dar boa conta de Andrea Dovizioso para porse tras o ronsel de Jack Miller, aínda que o italiano intentou en varias ocasións recuperar a súa posición e non se deu conta de que, por detrás, Joan Mir estaba a estudarlle para superalo na quinta volta.

Na sexta volta e aínda con Jack Miller, a situación de carreira tras el era con Pol Espargaró, Joan Mir, Andrea Dovizioso, Miguel Oliveira (KTM RC 16), que superou ás dúas Yamaha de Fabio Quartararo, que se coou e tívose que saír da pista para regresar en última posición, e Maverick Viñales, Valentino Rossi e Franco Morbidelli nunha longa lista de pilotos que rodaban todos moi xuntos.

Ao final dese xiro Pol Espargaró adiantou a Jack Miller para ser el quen marcase o ritmo con volta rápida de carreira incluída -dúas consecutivas-, mentres atrás do todo o líder do mundial intentaba recuperar algo do excesivo terreo perdido polo seu erro.

Pero no oitavo xiro, cando o francés Johann Zarco (Ducati Desmosedici GP19) adiantou ao italiano Franco Morbidelli (Yamaha YZR M 1), a roda traseira da súa moto tocou a dianteira do italiano e ambos perderon o control, saltando polo aire, mentres a moto do francés e a do italiano continúan rectas; unha estrélase contra as defensas do trazado -Zarco- pero ambas saltan polo aire por encima do español Maverick Viñales e Valentino Rossi, os pilotos oficiais de Yamaha, sen chegar milagrosamente a tocalos.

Unha vez limpouse a pista procedeuse a dar unha segunda saída a vinte voltas na que os pneumáticos podían xogar a súa baza

Só Morbidelli pareceu estar algo "tocado", pero abandonou polo seu propio pé a carreira na ambulancia das asistencias médicas.

Unha vez limpouse a pista procedeuse a dar unha segunda saída a vinte voltas na que os pneumáticos podían xogar a súa baza pois no caso de Pol Espargaró, líder da primeira parte da carreira, xa non tiña pneumático traseiro intermedio e tivo que saír co composto brando.

Aínda así non fallou na saída, a pesar da presión de Jack Miller, e Pol Espargaró púxose líder, pero o australiano devolveulle o adiantamento antes de concluír o primeiro xiro, con Fabio Quartararo e Maverick Viñales en posicións moi atrasadas, de feito o español pasou último esa primeira volta.

Miller deu a impresión de poder escaparse e tomou uns metros de vantaxe sobre Dovizioso, que superou a Pol Espargaró, quen non deu a impresión de poder ter o mesmo ritmo da primeira parte da carreira e por detrás empezábanlle a esmagar "" os dous pilotos de Suzuki, Joan Mir e Alex Rins.

Alex Márquez (Repsol Fonda RC 213 V) foi décimo cuarto e Perico Rabat (Ducati Desmosedici GP19) quedou fóra dos puntos

Ao final da quinta volta, Alex Rins aproveitou un pequeno erro de Pol Espargaró, que se abriu en exceso, para meterse polo interior e colocarse na terceira posición, aínda que o de KTM non tardou demasiado en recuperar a praza e entre eles comezou unha pequena pequena liorta que se saldou en favor do de Suzuki, que enseguida se puxo tras o rebufo de Dovizioso.

Pouco despois, Pol Espargaró acabou polos chans en a curva catro nun incidente no que se viu involucrado co tamén piloto de KTM, o portugués Miguel Oliveira, que entrou completamente coado na curva e levou por diante ao español, que abandonou a pista polo seu propio pé pero moi encabuxado, logo de ser líder na primeira carreira.

Diante, Alex Rins superara a Andrea Dovizioso e tamén a Jack Miller, pero os seus ímpetos acabaron polos chans na curva seis cando se acababa de colocar líder, un pouco coado na súa traxectoria, e foi o outro piloto de Suzuki, Joan Mir, quen se puxo tras o rebufo das dúas Ducati.

Dovizioso asumiu o rol de líder desde eses instantes e aos poucos foise distanciando tanto de Miller como de Mir camiño da súa terceira vitoria no Red Bull Ring de Spielberg e a décimo quinta na súa traxectoria deportiva en MotoGP.

O líder do mundial, Fabio Quartararo, acabou oitavo, con Iker Lecuona (KTM RC 16) noveno, por diante de Maverick Viñales (Yamaha YZR M 1) e de Aleix Espargaró (Aprilia RS-GP).

Alex Márquez (Repsol Fonda RC 213 V) foi décimo cuarto e Perico Rabat (Ducati Desmosedici GP19) quedou fóra dos puntos ao atravesar a liña de meta décimo sexto.

Máis en Deporte General
Comentarios